اخبار داغ

امام جمعه طبس:

ویروس صهیونیست باید ریشه‌‌کن شود/ لزوم برجسته سازی روز قدس در فضای مجازی

ویروس صهیونیست باید ریشه‌‌کن شود/ لزوم برجسته سازی روز قدس در فضای مجازی
حجت‌الاسلام محمدی گفت: تشبیه صهیونیست ها به ویروس کرونا، تشبیه درستی است و باید این ویروس و غده سرطانی ریشه کن شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام و المسلمین محمدرضا محمدی امام جمعه طبس در گفت‌وگو با خاورستان، گفت: اشغال یک کشور بر اساس پروتکل‌ها و آیین‌نامه‌های جهانی مورد قبول نیست؛ نه عرف جهانی این موضوع را می‌پسندند و نه حتی قوانین خود سازمان ملل؛ اما چون قانون جنگل بر آن‌جا حاکم است، صهیونست‌ها بر اساس زور و قدرت و قلدری می‌خواهند این کار را انجام دهند و الا در عرف جهانی و هیچ کشوری این موضوع را نمی‌پسندند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, حجت‌الاسلام و المسلمین محمدرضا محمدی امام جمعه طبس در گفت‌وگو با , خاورستان, خاورستان, خاورستان, خاورستان, ، گفت: اشغال یک کشور بر اساس پروتکل‌ها و آیین‌نامه‌های جهانی مورد قبول نیست؛ نه عرف جهانی این موضوع را می‌پسندند و نه حتی قوانین خود سازمان ملل؛ اما چون قانون جنگل بر آن‌جا حاکم است، صهیونست‌ها بر اساس زور و قدرت و قلدری می‌خواهند این کار را انجام دهند و الا در عرف جهانی و هیچ کشوری این موضوع را نمی‌پسندند., ،, ،,

وی افزود: امروزه به لطف خداوند، دنیا به سمت آگاهی پیش رفته است و ملت‌ها این موضوع را محکوم می‌کنند و روز جهانی قدس نماد همین محکومیت‌ها است اما متاسفانه سازمان‌ها دست مایه ابرقدرت‌ها شده اند و شیطنت و خیانت انجام می‌دهند.

,

امام جمعه طبس با بیان این که رژیم صهیونیستی در چشم ملت‌ها منفور است گفت: رژیم صهیونیستی یک رژیم نژادپرست است و می‌خواهد بشریت در خدمت آن باشد و بشر را نوکر خودشان تلقی می‌کنند.

,

حجت‌الاسلام محمدی اظهار کرد: مقاومت 70 ساله مردم فلسطین و لبنان و حتی جهان در خصوص همین موضوع است که این رژیم، یک رژیم غیرمعقول و غیرمنطقی است و می خواهد با پول، زور و قدرت کارش را پیش ببرد اما این رژیم بین ملت ها جایگاه ندارد و اگر حمایت ابر قدرت ها نباشد، مطمئنا از سوی ملت ها خار و ذلیل می شود و امیدواریم به سمتی پیش رود که حتی ابر قدرت ها هم نتوانند کاری از پیش ببرند.

,

وی افزود: از آن جایی که اندیشه امام خمینی (ره) یک اندیشه ناب سیاسی و الهی و برگرفته از متن دین بود و امام خمینی (ره) با دین و لحن روایات پیامبر(ص) و امامان کاملا آشنایی داشتند، فرمودند"اگر هر مسلمان یک سطل آب بریزد، اسرائیل را آب می برد".

,

امام جمعه طبس ادامه داد: این سخن به این معناست که اگر قدرت‌ها و همت‌های پراکنده منسجم شوند و در کنار هم قرار گیرند، می توانند منشا اثر و خیر و برکت شوند و پس از آن، اسرائیل به عنوان یک غده‌ی سرطانی در منطقه وجود نخواهد داشت.

,

حجت‌الاسلام محمدی با اشاره به تشبیه صهیونیست ها به ویروس و داغ شدن هشتگ #Covid1948 افزود: همان طور که از نظر پزشکی اگر یک ویروس در بدن ورود کند کم کم پیشروی و بدن را متلاشی می کند این یک تشبیه درستی است و امام هم به درستی صهیونیست ها را به غده سرطانی تشبیه کردند و اگر در روزهای اول تشخیص داده شود، امکان درمان آن وجود خواهد داشت و اگر دیر تشخیص داده شود بدن را متلاشی و نابود می کند.

,

وی ادامه داد: اگر چه امروز ملت ها دیر اقدام کردند اما همین که فهمیده اند صهیونیست هیچ ترحمی به ملت ها ندارد و آن را یک ویروس و غده سرطانی درنظر بگیرند، برای ریشه کن کردن این غده تلاش خواهند کرد.

,

امام جمعه طبس تصریح کرد: لازمه انسجام و اتحاد، هوشیاری، بصیرت و همدلی است.

,

حجت‌الاسلام محمدی گفت: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا، محدودیت هایی وجود دارد اما می توان این روز را در فضای مجازی برجسته کرد که لازم است اقشار مختلف مردم ازجمله روحانیون، هنرمندان، قلم به دستان و رسانه ها این روز را برجسته کنند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه