اخبار داغ

هیچ‌گونه مراسم میدانی به مناسبت روز قدس در دیر برگزار نمی‌شود

هیچ‌گونه مراسم میدانی به مناسبت روز قدس در دیر برگزار نمی‌شود
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان دیر گفت: هیچ‌گونه مراسم میدانی به مناسبت روز قدس در دیر برگزار نمی‌شود. در روز جهانی قدس سال جاری هیچ گونه برنامه خیابانی و میدانی در سطح شهرستان دیر نداریم، اما برنامه‌های مختلفی در فضای مجازی و همچنین فضا سازی سطح شهر به همین مناسبت برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مصطفی فخرایی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان دیر در گفتگو با خبرنگار سپاس گفت: در روز جهانی قدس سال جاری هیچ گونه برنامه خیابانی و میدانی در سطح شهرستان دیر نداریم، اما برنامه‌های مختلفی در فضای مجازی و همچنین فضا سازی سطح شهر به همین مناسبت برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس ,

وی گفت: مسئولان شهرستان دیر سردر ادارات خود با نصب پوستر و بنر با موضوع قدس، فلسطین و سردار سلیمانی این روز را گرامی می‌دارند.

,

فخرایی با اشاره به شیوع ویروس منحوس کرونا و ایجاد محدودیت در برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس سال‌ جاری افزود: رژیم صهیونیستی نیز همچون ویروسی منحوس خطرناک بوده و حیات بشریت را تهدید می‌کند.

,

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان دیر تصریح کرد: دوم خرداد همزمان با روز قدس رهبر عزیز انقلاب به صورت زنده با مردم سخنرانی می‌کنند که از طریق رسانه‌ها پخش می‌شود و به دلیل کسب فیض از بیانات مقام مقام معظم رهبری هیچ‌گونه برنامه‌ای در شهرستان برگزار نمی‌شود.

,

فخرایی نامگذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان را به‌ عنوان روز جهانی قدس، پیشنهاد راهبردی امام راحل در سال ۵۸ دانست و افزود: این نام گذاری برای نمایش خشم و نفرت مسلمانان جهان از جنایات رژیم غاصب اسرائیل، نشات‌ گرفته از نبوغ سیاسی بنیانگذار جمهوری اسلامی می باشد.

,

وی همدردی با مردم فلسطین را یک تکلیف الهی و انسانی دانست و خاطرنشان کرد: ملت انقلابی و بصیر این مرزبوم در روز جهانی قدس سال‌جاری نیز با توجه به شرایط خاص ناشی از شیوع ویروس کرونا به‌شکل متفاوت و در فضای مجازی، خشم و انزجار خود را از رژیم استکباری صهیونیستی به‌نمایش خواهد گذاشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه