اخبار داغ

روزانه ۲۵ هزار عدد ماسک در کارگاه‌های فنی حرفه‌ای بوشهر تولید می‌شود

روزانه ۲۵ هزار عدد ماسک در کارگاه‌های فنی حرفه‌ای بوشهر تولید می‌شود
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای بوشهر گفت:روزانه 25 هزار عدد ماسک در کارگاه‌های فنی حرفه‌ای بوشهر تولید می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالمجید دراهکی مدیر کل فنی حرفه ای استان بوشهر صبح امروز در گفتگو با خبرنگار سپاس گفت: در راستای مقابله با ویروس کرونا با همکاری مربیان و کارکنان و مهارت آموختگان مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای، روزانه بیش از ۲۵ هزار عدد ماسک تولید و توسط نهاد‌های مسئول در دسترس عموم قرار می گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس ,

وی همچنین به تولید دیگر اقلام بهداشتی توسط نیروهای مهارتی آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر اشاره کرد و افزود: تا به امروز تعداد ۶ هزار عدد گان و ۷ هزار دستکش تولید و به مراکز درمانی سراسر استان بوشهر تحول داده شد.

,

دوراهکی با اشاره به راه اندازی ۴۶ کارگاه‌ تولید ماسک و لباس کادر درمانی در سراسر استان گفت: اداره کل فنی حرفه ای استان بوشهر با تایید دانشگاه علوم پزشکی استان به راه اندازی این کارگاه‌ها اقدام کرده است.

,

مدیر کل فنی حرفه ای استان بوشهر تصریح کرد: این کارگاه در ۲ شیفت کاری به صورت روزانه به تولید ماسک می پردازند.

,

دوراهکی با بیان اینکه مراکز آموزش فنی و حرفه ای سراسر استان جهادگرانه پای کار هستند افزود: ماسک‌های تولیدی در این کارگاه برای نیاز سراسر استان مصرف می شود.

,

وی از مردم خواست تا همچنان تهدیدات این ویروس منحوس را جدی بگیرند و با رعایت موارد بهداشتی و ماندن در خانه به قطع زنجیره این ویروس کمک کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه