اخبار داغ

رئیس شورای اسلامی چهارمحال و بختیاری؛

اجرای طرح بهشت‌آباد امنیت مردم را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد

اجرای طرح بهشت‌آباد امنیت مردم را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد
فرهاد رئیسی دهکردی رئیس شورای اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: اخیراً اعلام شد که اجرای طرح بهشت آبادد متوقف شده است اما از منابع معتبر تصاویر و فیلم های کوتاه به دست رسیده که این طرح متوقف نشده است و عملیات اجرای آن همچنان ادامه دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرهاد رئیسی دهکردی رئیس شورای اسلامی چهارمحال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ با اشاره به تبعات زیانبار زیست محیطی و ایرادات فنی پروژه انتقال آب بهشت آباد گفت: پروژه انتقال آب از حوضه آبریز بهشت‌آباد به فلات مرکزی از دهه 80 مطرح و با وجود هشدار کارشناسان و صاحب‌نظران نسبت به تبعات زیانبار زیست محیطی و ایرادات فنی  این پروژه در سال 1390 کلنگ زده شد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,

رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری افزود: به دلیل اختلاف‌های شدید بین استان‌ها به ویژه تجمعات مردمی در دو استان چهارمحال و بختیاری و خوزستان شورای عالی آب در سیزدهمین مصوبه خود اجرای طرح بهشت آباد با تونل بلند را منتفی اعلام کرد و اکنون بدون توجه به مصوبه سیزدهم شورای عالی آب و علی رغم اینکه در چهلمین جلسه شورای عالی آب وزارت نیرو مکلف به انتخاب مناسبترین گزینه انتقال آب بهشت آباد شده بود، در مورخ 29/11/98 شرکت مدیریت منابع آب ایران با کمال تعجب مناسب‌ترین گزینه انتقال آب را به صورت تونل بلند اعلام کرد و در شرایط کرونایی کشور شروع به تجهیز کارگاه نمود. 

,

وی با اشاره به نگرانی عمیق در دو استان چهارمحال و بختیاری و خوزستان گفت: این موضوع بگونه‌ای است که امنیت و آسایش عمومی را به شدت مختل کرده و علی‌رغم اینکه اخیراً اعلام شد که اجرای طرح متوقف شده است از منابع معتبر تصاویر و فیلم های کوتاه به دست رسیده که طرح بهشت‌آباد متوقف نشده  و عملیات اجرای طرح همچنان ادامه دارد.
 
رئیسی دهکردی اظهار داشت: شورای اسلامی استان به‌عنوان منتخبین مردم استان چهارمحال و بختیاری و به نمایندگی از آنها و همچنین اصل یکصد و سوم قانون اساسی و بنا به درخواست‌های مردمی در جهت حفظ آرامش و شفاف سازی اذهان عمومی استان تقاضای ملاقات و دیدار با استاندار استان اصفهان و بازدید از پروژه مذکور در منطقه چرمهین و باغبهادران  را  کرده است.
 
و در پایان افزود: امید آنکه با ایجاد فرصتی مغتنم و ارزشمند، در جهت وفاق و همدلی زمینه‌ساز حضوری باشیم برای رفع شبهات و سوء‌تفاهمات موجود بین دو استان.
 
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه