اخبار داغ

آمار مبتلایان کرونا در آذربایجان‌غربی به ۴۰۰۱ نفر رسید

آمار مبتلایان کرونا در آذربایجان‌غربی به ۴۰۰۱ نفر رسید
رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی گفت: تعداد افراد مبتلا به ویروس کووید ۱۹ در آذربایجان‌غربی به چهار هزار و یک نفر افزایش پیدا کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، جواد آقازاده در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با شناسایی ۶۷ مورد جدید مبتلا به ویروس کرونا در استان شناسایی در مجموع تعداد مبتلایان به بیماری کرونا در استان تا روز ۲۹ اردیبهشت ماه به چهار هزار و یک مورد افزایش پیدا کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی افزود: تا روز ۲۹ اردیبهشت مجموع تعداد ترخیصی از بیمارستان و بهبودیافتگان این بیماری در استان به یک هزار و ۷۹۰ نفر افزایش پیدا کرده است و متاسفانه در این مدت ۱۹۵ نفر از هم استانی ها جان خود را از دست داده اند.

,

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی، در مورد آمار شهرستانی مبتلایان کرونا، عنوان کرد: آمار مبتلایان به تفکیک شهرستان‌های استان، در ارومیه یک هزار و ۲۴۵ مورد ، اشنویه ۶۲ مورد، بوکان ۲۸۳ مورد، پلدشت ۲۰ مورد، پیرانشهر ۹۰ مورد، تکاب ۱۳۶ مورد، چالدران ۱۵ مورد، چایپاره ۴۲ مورد، خوی ۷۵۰ مورد، سردشت ۴۴ مورد، سلماس ۲۳۳ مورد، شاهین‌دژ  ۹۶ مورد، شوط ۲۵ مورد، ماکو ۴۹ مورد، مهاباد ۴۰۵ مورد، میاندوآب ۴۰۰ مورد، نقده ۱۰۴ مورد گزارش شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه