اخبار داغ

امام جمعه میاندوآب:

روز قدس، نماد مقاومت در برابر استکبار است

روز قدس، نماد مقاومت در برابر استکبار است
حجت الاسلام حسن زاده گفت: روز قدس، یعنی ر وز آزادی و حمایت از مستضعفان، روز مقاومت و استکبارشکنی؛ روز مقابه با طاغوت و قلدر است و هیچ وقت تعطیل بر دار نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا،حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده امام جمعه میاندوآب در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به اهمیت روز قدس و مسئله فلسطین، اظهار کرد:نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس، تدبیر حکیمانه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

وی افزود: روز قدس، یعنی ر وز آزادی و حمایت از مستضعفان، روز مقاومت و استکبارشکنی؛ روز مقابه با طاغوت و قلدر است و هیچ وقت تعطیل بردار نیست.

,

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه انسان ها همواره دو در دسته خدامحور یا دنیا محور بوده و در واقع حق و یا باطل و نور یا ظلمت بوده اند که در مقابل هم ایستاده اند.

,

حسن زاده تصریح کرد: به فرموده حضرت امام خمینی(ره) روز قدس یعنی مقابله اسلام با کفر و مقابله حقیقت با باطل است.

,

وی با اشاره به اینکه امسال به دلیل شرایط موجود تصمیم بر آن گرفته شده تا راهپیمایی انجام نگیرد، افزود:با استماع بیانات مقام معظم رهبری و از طرق ممکن باز هم حمایت خود مانند ۴۱ سال گذشته را از قدس و انقلاب و مقاومت نشان خواهیم داد.

,

امام جمعه میاندوآب هم چنین در ادامه با بیان اینکه طبق فرمایشات مقام معظم رهبری ما نیز تابع تصمیمات ستاد مقابله با کرونا در بازگشایی اماکن هستیم، گفت: بسیاری از اماکن باز شده و باید به مراکز دینی، فرهنگی و اعتقادی نیز که مطالبه مردم متدین است، نیز توجه شود.

,

حسن زاده اظهار کرد: دعا و راز و نیاز و وحدت و انسجام موجود در این اماکن، در سایر جاها امکانپذیر نیست و باید به آن توجه شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه