اخبار داغ

منتخب مردم ارومیه در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی:

قلب ما همیشه با مردم فلسطین است/ شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» هرگز فراموش نمی‌شود

قلب ما همیشه با مردم فلسطین است/ شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» هرگز فراموش نمی‌شود
حجت‌الاسلام ذاکر گفت: روز قدس نماد وحدت و یکپارچی جهان اسلام و برائت جستن از ظالمان عالم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام و المسلمین سید سلمان ذاکر در گفت و گو با ندای ارومیه، اظهار داشت: روز قدس نماد بیداری و یکپارچگی جهان اسلام بوده و قلب ما هیمشه با مردم فلسطین و مظلومین سراسر جهان اسلام است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای ارومیه,

وی، افزود: ما مردم ایران هرساله بصورت یکپارچه و هم صدا با جهان اسلام، با سر دادن شعار های مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا به آرمان های امام خمینی (ره) لبیک می گوییم و امسال نیز همانند سال های گذشته بار دیگر اثبات خواهیم کرد که همیشه در کنار مردم مظلوم فلسطین هستیم.

,

منتخب مردم ارومیه در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، عنوان کرد: امروز چهره ی واقعی کشورهای مستکبر و صهیونیستی بر کسی در جهان پوشیده نیست و روز قدس نماد بیداری جهان .اسلام در برابر جنایتکاران جهان است

,

وی، گفت: امروز جوانان با استفاده از ظرفیت های علمی، جهادی و راهبردی خود می توانند آرمان های انقلاب اسلامی را محقق ساخته و با اقتدار کامل از مظلومان جهان دفاع کنند.

,

حجت الاسلام ذاکر، خاطرنشان کرد: متاسفانه با توجه به شرایط کنونی جامعه، امکان راهپیمایی وجود ندارد اما مردم انقلابی و شریف ایران هیچ گاه شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا را فراموش نخواهند کرد و این کینه و نفرت همیشگی از کشورهای مستکبر و جنایتکار عالم را به انحاء مختلف نشان خواهند داد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه