اخبار داغ

معاون عملیات سازمان آتش نشانی بندرعباس:

مرگ راننده در حریق تانکر حمل سوخت در هرمزگان

مرگ راننده در حریق تانکر حمل سوخت در هرمزگان
امینی زاده گفت: یک دستگاه کامیون حامل سوخت گازوئیل که از بندرعباس به سمت حاجی آباد در حال حرکت بوده، پس از واژگونی دچار حریق می گردد متاسفانه راننده که به بیرون از کامیون پرت شده بود قبل از رسیدن نیروهای آتش نشانی جان خود را از دست داد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از هرمز؛سر آتش یار حسن امینی زاده معاون عملیات سازمان آتش نشانی بندرعباس اظهار کرد: ساعت 39 دقیقه بامداد طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی بندرعباس، گزارش حریق کامیونی در محور بندرعباس-حاجی آباد، دوراهی سیاهو اطلاع داده شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

وی افزود: یک دستگاه کامیون حامل سوخت گازوئیل که از بندرعباس به سمت حاجی آباد در حال حرکت بوده، پس از واژگونی دچار حریق می گردد .

,

امینی گفت: بر اساس اعلام این حادثه، بلافاصله تیم های عملیاتی آتش نشانان از ایستگاه های شماره 2 و 3 آتش نشانی بندرعباس به محل اعزام شدند. که با توجه به بُعد مسافت در ساعت 01:28 به محل رسیدند.

,

معاون عملیات سازمان آتش نشانی بندرعباس تصریح کرد: با تلاش های تیم آتش نشانی بندرعباس و همچنین آتش نشانی گهره و هلال احمر این حریق اطفا و مهار شد اما متاسفانه راننده که به بیرون از کامیون پرت شده بود و همچنین دچار سوختگی شده بود، قبل از رسیدن نیروهای آتش نشانی جان خود را از دست داد .

,

وی خاطرنشان کرد: علت این حادثه توسط پلیس راهور در دست بررسی است .

,

گفتتی است این عملیات در ساعت 02 و 39 دقیقه بامداد پایان یافت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه