اخبار داغ

ماجری یک ساخت و ساز؛

ساخت هتل در گذر چهارباغ؛ قانونی یا غیرقانونی!

ساخت هتل در گذر چهارباغ؛ قانونی یا غیرقانونی!
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و میراث فرهنگی استان اصفهان گفت: این هتل باید مراحل قانونی خود را تکمیل کند، نقش معماری این هتل نیازمند اصلاحاتی است در سیمای و منظر چهارباغ تاثیر نگذارد که پیگیر آن هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فریدون الهیاری در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز در خصوص خبرهای منتشر شده از ساخت غیر قانونی یک هتل در حریم چهار باغ عباسی اظهار کرد: بحث این هتل به سال های قبل بر می گردد، پیشنهاد ساخت یک هتل مطرح شد و به کمیسیون ماده پنج استان رفته و تایید شده بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و میراث فرهنگی استان اصفهان گفت: یکی سری مراحل قانونی باید انجام می داد اما این مراحل قانونی هنوز نهایی نشده و ابلاغ رأی کمیسیون ماده پنج رخ نداد.

,

وی افزود: نکته قابل توجه این است که در استان اصفهان با توجه سیاست های حمایت از گردشگری و ایجاد هتل ها، در زمینه تسهیل ایجاد هتل های همکاری هایی صورت می گیرد اما نباید سیمای فرهنگی شهر را مخدوش کنند.

,

الهیاری با توضیح اینکه این هتل باید مراحل قانونی خود را تکمیل کند، بیان کرد: نقش معماری این هتل نیازمند اصلاحاتی است در سیمای و منظر چهارباغ تاثیر نگذارد که پیگیر آن هستیم.

,

وی در پاسخ به این سوال که آیا ساخت این هتل غیر قانونی است یا نه، گفت: تعیین قانونی و یا غیر قانونی بودن این هتل بر عهده شهرداری و راه و شهرسازی است؛ از نظر ما این هتل غیر قانونی نیست و باید در آن اصلاحاتی صورت بگیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه