اخبار داغ

عالم برجسته اهل سنت ایران:

عادی‌سازی روابط عربستان با رژیم صهیونیستی خیانت به شریعت اسلام است/ مسلمانان تا آخرین قطره خون از مظلومان دفاع می‌کنند

عادی‌سازی روابط عربستان با رژیم صهیونیستی خیانت به شریعت اسلام است/ مسلمانان تا آخرین قطره خون از مظلومان دفاع می‌کنند
عالم برجسته اهل سنت ایران گفت: عادی سازی روابط عربستان با رژیم صهیونیستی خیانت به مسلمانان و شریعت اسلام است و تا روزی که زنده ایم، ازسنت و قرآن رسول الله (ص) تبعیت خواهیم کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ماموستا امین راستی عالم برجسته اهل سنت ایران در گفتگو با خبرنگار کُردتودی، عنوان کرد:  انسان نمی تواند با دشمنی که دشمن سرسخت اسلام است و برای این قیام می کند که ریشه اسلام را نابود کند روابط دوستی برقرار کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی,

وی گفت: سران کشورهای اسلامی در خاورمیانه که در راس آن عربستان است می خواهند با اسرائیل رابطه برقرار کنند ، در حالیکه عادی سازی روابط عربستان با رژیم صهیونیستی خیانت به مسلمانان و شریعت اسلام است و تا روزی که زنده ایم، ازسنت و قرآن رسول الله (ص) تبعیت خواهیم کرد و اعلام میکنیم که تا آخرین قطره خون خود همراه مردم مظلوم فلسطین خواهیم بود .

,

وی افزود: در آینده ای نه چندان دور اسرائیل و صهیونیست از دنیا رخت خواهند بست و شریعت رسول الله (ص) بر دنیا حاکم خواهد شد.

,

ماموستا راستی افزود: از دیدگاه مسلمانان، جهان اسلام بدون مرز جغرافیایی است و انقلاب اسلامی و مردم مسلمان ایران اسلامی حامی همه مسلمانان جهان هستند.

,

وی روز جهانی قدس را روز افتخار جهان اسلام دانست و افزود: تمامی حرکت های انقلابی و بیداری جهان اسلام از انقلاب اسلامی ایران و روز جهانی قدس نشات گرفته است.

,

وی موضوع قدس شریف و آزادی آن را مهمترین چالش جهان اسلام دانست و بر همکاری بیشتر مسلمانان برای آزادی آن تاکید کرد.

,

عالم برجسته اهل سنت با بیان اینکه امروز کشورهای اسلامی باید با حفظ وحدت و همدلی در راستای رسیدن به اهداف و آرمانهای خود تلاش کنند، افزود: بدون شک جهان اسلام نیازمند وحدت و همدلی است و در سایه این وحدت است که می توان با دشمنان مقابله کرد و در مقابل آنها ایستاد.

,

ماموستا راستی ادامه داد: پیام مردم ایران این خواهد بود که اخوت و برادری خود نسبت به مردم مظلوم فلسطین را تا آخرین قطره خون خود ادامه خواهیم داد .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه