اخبار داغ

امام جمعه سنندج:

روز قدس نماد یکپارچگی ملت های مسلمان و محکومیت جنایات اسرائیل است

روز قدس نماد یکپارچگی ملت های مسلمان و محکومیت جنایات اسرائیل است
ماموستا رستمی امام جمعه سنندج گفت: راهپیمایی روز قدس نماد وحدت و یکپارچگی مسلمانان و آزادیخواهان جهان برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین در مقابل ظلم رژیم صهیونیستی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ماموستا فایق رستمی در گفتگو با خبرنگار کُردتودی، اظهار داشت: نبی مکرم اسلام صلی الله علیه و آله و سلم می فرماید، هرکس داد مظلوم را از ظالم بگیرد، در بهشت با من یاور و همنشین باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی,

وی افزود: این گونه است که هیچ مسلمانی ستم دژخیمان غاصب صهیونیستی که امروز بر مردم و سرزمین مقدس فلسطین روا داشته اند را تاب نخواهند آورد چرا که مسلمانان فلسطینی غیرت دینی، تعصب، انسان دوستی و خشم ظلم ستیزی شان را همچنان ‌‌‌در سینه ‌و جان خویش نگاه داشته اند و سازش با رژیم کودک کش اسرائیل را نخواهد پذیرفت.

,

ماموستا رستمی در ادامه عنوان نمود: مردم مسلمان فلسطین درس آموخته‌ مکتب جهاد و شهادت هستند و پیروان امامی هستند که با درایت و آینده نگری،آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز قدس انتخاب نمود تا مومنان به وجود غده سرطانی رژیم منحوس اسرائیل در منطقه عادت نکنند و در سراسر جهان این شعله برافروخته زبانه کشد و مردم آزاد اندیش ضمن برپایی تظاهرات و فریاد مرگ بر اسرائیل و با یادآوری به خود و مجامع جهانی این ظلم آشکار تروریسم دولتی اسرائیل را بار دیگر عیان کنند.

,

وی تاکید کرد: ما مردم مسلمان و روزه دار اهل سنت کردستان امسال نیز به مانند هر سال همگام با سایر برادران و خواهران دینی خود یک صدا فریاد دفاع از مظلومان فلسطین را سر داده و خواهان آزادی قبله اول مسلمین جهان خواهیم شد.

,

وی خاطر نشان ساخت: اسرائیل غاصب با زیاده‌خواهی، بیش از نیم قرن است که کشور مسلمان فلسطین را در تصرف خود درآورده اما به طور حتم در آینده نه چندان دور جزای اعمال ننگین خود را پس خواهد داد.

,

اما جمعه سنندج افزود: دشمن باید از حساب بازکردن روی هر تهدیدی علیه ملت های مسلمان منصرف شود چرا که امید داریم که ان شاءالله ملت مظلوم فلسطین در مقابل اسرائیل غاصب پیروز خواهد شد، چون حامی آن رهبر معظم انقلاب و مردم ایران اسلامی هستند.

,

وی با اشاره به اینکه ملت ایران با هوشیاری و همدلی حمایت خود را از مسلمانان به ویژه ملت مظلوم فلسطین ابراز داشته، افزود: روز جهانی قدس، نماد محکومیت جنایات صهیونیسم است و لذا باید صدای اعتراض مسلمانان در سراسر دنیا علیه رژیم غاصب صهیونیستی بیش تر از گذشته بلند شود.

,

ماموستا رستمی تأکید کرد: مردم همیشه در صحنه استان کردستان در روز جهانی قدس به رهنمودهای امام راحل و مقام معظم رهبری لبیک خواهند گفت و همیشه یاور مردم مظلوم فلسطین خواهند ماند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه