اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی هرمزگان:

رژیم غاصب صهیونیستی از ویروس کرونا خطرناک تر است / مقاومت به موجودیت رژیم جعلی اسراییل خاتمه می دهد

رژیم غاصب صهیونیستی از ویروس کرونا خطرناک تر است / مقاومت به موجودیت رژیم جعلی اسراییل خاتمه می دهد
حسن زاده با بیان اینکه رژیم غاصب صهیونیستی از ویروس کرونا خطرناک تر است گفت:بی تردید مقاومت به موجودیت رژیم جعلی اسراییل خاتمه خواهد داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ داریوش حسن زاده فعال سیاسی فرهنگی هرمزگان در گفتگو اختصاصی باخبرنگار هرمز با اشاره به روز جهانی قدس اظهار کرد: سرزمین فلسطین در سال ۱۹۴۸ میلادی شاهد یکی از دردناک ترین حوادث تاریخ اسلام و جهان بود که از آن زمان تا به امروز، مردمان این سرزمین روی امنیت،ارامش،آسایش رفاه به خود ندیده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

وی افزود: مهاجران صهیونیستی بمحض ورود با پرداختن ایده‌ها و افکار انحرافی،شیطانی، نژاد پرستانه، مردم سرزمین فلسطین اعم از زن و مرد و پیر و جوان و کودکان معصوم را به قتل رسانده و یا مجبور به ترک خانه و کاشانه خویش کردند .

,

کارشناس مسائل سیاسی استان هرمزگان با بیان اینکه صهیونیست ها از زمان تاسیس تاکنون جنایات زیادی درسرزمین های اشغالی مرتکب شده اند عنوان کرد: به صورت گسترده به نقض حقوق بشر پافشاری داشته و اسرائیل جنایتکار در این سرزمین دست به حمله به جمعیت غیرنظامی ،حمله به مدارس،مساجد بیمارستان ها منازل مسکونی و غیر دولتی زده است که این موارد نقض فاحش حقوق بین الملل و جنایات علیه بشریت محسوب می شود وطراحان و عاملین انها مستوجب محاکمه می باشند.

,

حسن زاده بابیان اینکه انتظار میرود نهادهای بین المللی در کنار ایران علاوه بر عدم پذیرش مشروعیت رژیم کودک‌کش اسرائیل سران این رژیم را محکوم کنند گفت:زیرا تمامی سرزمین فلسطین متعلق به فلسطینی هاست.

,

وی با بیان اینکه بی تردید مقاومت به موجودیت رژیم جعلی اسراییل خاتمه خواهد داد تاکید کرد: لازمه این مقاومت در کنار مردم فلسطین ورود جهان اسلام با پرچم سرخ انتقام با محوریت اتحاد،انسجام،همدلی و همگرایی در مقابل دشمن مشترک است.

,

کارشناس مسائل سیاسی استان هرمزگان  تصریح کرد: دشمنان اسلام در رأس آنها صهیونیست نه تنها با فلسطین بلکه با اصل اسلام و همه‌ کشورهای اسلامی مخالف هستند و کشورهای اسلامی را یک تهدید برای خود می دانند .

,

حسن زاده ابراز امیدواری کرد و گفت: کشورهای اسلامی در مقابل زیادی خواهان و سلطه گران سر تسلم نمی کنند مگر اندکی که راهشان جداست و پیشینه ان همچون عربستان سعودی مشخص می باشد.

,

وی افزود: متاسفانه رمز موفقیت این اراذل و اوباش مصائب موجود در دنیای اسلامی است که ناشی از عدم اتحاد انسجام، همبستگی،همدلی و همگرایی در مقابل دشمن مشترک میباشد

,

کارشناس مسائل سیاسی استان هرمزگان  با بیان اینکه زیر پرچم امریکا و اسرائیل سینه زدن کلید حل مشکلات نیست بیان کرد: هر جا اقتدار باشد دشمن تسلیم خواهد شد به فرموده مقام معظم رهبری رژیم صهیونیستی یک رژیم تحمیلی است، با حرکتِ زور به‌وجود آمده است، هیچ پدیده‌ای و موجودی که با زور به‌وجود آمده باشد قابل دوام نیست و رژیم صهیونیستی هم در فلسطین قابل دوام نیست و نخواهد بود.

,

حسن زاده  گفت: صهیونیست ها مانند یک ویروس هستند  و هشتک  covid1948# تشبیه درستی است همان گونه یک ویروس در بدن ورود کند به مرورزمان پیشروی وبه بدن آسیب می رساند رژیم غاصب صهیونیستی هم همینطور عمل کرده است.

,

کارشناس مسائل سیاسی استان هرمزگان با بیان اینکه رژیم غاصب صهیونیستی از ویروس کرونا خطرناک تر است تصریح کرد:  از زمان شکل گیری رژیم صهیونیستی از سال ۱۹۴۸ بعد از جنگ جهانی دوم تا به امروز این رژیم منشأ خسارات، آسیب ها، قتل و غارت های فراوان و کودک کشی های فراوان بوده است.

,

حسن زاده خاطرنشان کرد: رمز موفقیت مقاومت و اتحاد جهان اسلام است که به موجودیت رژیم جعلی اسرائیل خاتمه خواهد داد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه