اخبار داغ

امام جمعه شهرستان بم:

نام فلسطین در جهان اسلام زنده است/ حمایت از روز جهانی قدس در فضای مجازی بسیار ارزشمند است

نام فلسطین در جهان اسلام زنده است/ حمایت از روز جهانی قدس در فضای مجازی بسیار ارزشمند است
قاسم دانشی گفت: امام خمینی (ره) مسئله فلسطین را احیا کردند و  مشاهده می کنیم که پس از ایشان مقام معظم رهبری نیز با همان اهتمام این مسئله را دنبال می کنند و به حمدالهی در جهان اسلام نام و ملت فلسطین زنده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین قاسم دانشی در گفتگو با راه آرمان؛ با بیان اینکه دغدغه بزرگان و اولیا الهی در روزهای پایانی ماه رمضان این بود که خدایی ناکرده ماه رمضان سپری شود و ما آمرزیده نشویم و این مسئله درس بزرگی است، گفت: امیدواریم که ما بندگان جزو مرحومین باشیم نه محرومین.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

امام جمعه شهرستان بم با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) با نامگذاری روز جهانی قدس تدبیر حکیمانه ای اندیشیدند، ادامه داد: در آن سال هایی که روز قدس نبود و ملت فلسطین به فراموشی می رفت؛ بنا به خیانتی که برخی از حکام عرب و مسلمان نما در صلح با اسرائیل داشتند؛ امام راحل مسئله فلسطین را احیا کردند.

,

وی ابراز کرد: پس از ارتحال امام خمینی (ره) مشاهده می کنیم که مقام معظم رهبری نیز با همان اهتمام این مسئله را دنبال می کنند و به حمدالهی در جهان اسلام نام و ملت فلسطین زنده است.

,

حجت الاسلام و المسلمین دانشی افزود: در برهه ای از زمان رژیم صهیونیستی شعار نیل تا فرات را سر می داد و مدعی بود که نقشه های بسیاری برای جهان اسلام کشیده است و امروز نیز مشاهده می کنیم که اسرائیل به دنبال حفظ موجودیت و امنیت خود است و در این راستا دور خود حصار می کشد.

,

امام جمعه شهرستان بم بیان کرد: جهان اسلام، ملت های آزاده و حتی برخی از یهودیان انسان های آزاده؛ اعمال خشونت بار رژیم صهیونیستی و ماهیت اشغالگرانه این رژیم را قبول ندارند و از ملت مظلوم فلسطین دفاع می کنند.

,

وی با اشاره به اینکه در سال جاری به دلیل شیوع بیماری کرونا و رعایت مسائل بهداشتی و حفظ جان مردم راهپیمایی در سراسر کشور برگزار نمی شود، عنوان کرد: قانون طلبگی می گوید کاری که نمی شود انجام داد و موانع و مشکلاتی بر سر راه آن وجود دارد آن را نباید به طور کلی کنار گذاشت بلکه باید حتی الامکان تا حدودی که می شود آن را انجام دهیم.

,

حجت الاسلام و المسلمین دانشی تصریح کرد: شاهد هستیم که کاربران فضای مجازی ابراز نفرت خود از تشکیل رژیم صهیونیستی نشان داده اند که فضای خوب و شایسته ای در جهت افشاگری این رژیم غاصب و حمایت از مردم مظلوم فلسطین ایجاد شده است.

,

امام جمعه شهرستان بم  با بیان اینکه ما نیز به عنوان یک مسلمان وظیفه خود می دانیم که آنچه در این زمینه از ما ساخته است انجام دهیم، گفت: مساجد، ادارات، شهرداری ها و دیگر نهادها باید فضای ضد صهیونیستی و حمایت از ملت فلسطین را باید ایجاد کنند.

,

وی با تأکید بر اینکه استفاده از فضای مجازی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین بسیار ارزشمند است، ابراز کرد: بنا به فرموده مقام معظم رهبری فضای مجازی ضمن اینکه تهدید است فرصت ارزشمندی است که باید از آن استفاده کنیم که در این راستا می توانیم بازنشر و تولید مطالب در جهت تجلیل و گرامیداشت روز جهانی قدس داشته باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه