اخبار داغ

فرمانده نیروی انتظامی گنبد خبر داد؛

خواب، کار دست سارق گنبدی داد/ سارق با ۸ فقره سرقت دستگیر شد

خواب، کار دست سارق گنبدی داد/ سارق با ۸ فقره سرقت دستگیر شد
فرمانده نیروی انتظامی گنبد گفت: سارقی که با اطمینان از تعطیلی مدارس در مدرسه خوابیده بود؛ با ۸ فقره سرقت در گنبد کاووس، دستگیر شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما، سرهنگ محمود علی فر صبح امروز از دستگیری سارق سابقه دار و اعتراف وی به ۸ فقره سرقت خبر داد و گفت: در پی اعلام مرکز ۱۱۰ مبنی بر اینکه فرد مشکوکی در مدرسه در حال خواب می باشد؛ ماموران گشت انتظامی کلانتری ۱۳ باغلی مرامه بلافاصله در محل مورد نظر حاضر شدند و با حضور پلیس یکی از مسئولان مدرسه به مأموران مراجعه و بیان داشت هنگام ورود به داخل ساختمان متوجه حضور فردی ناشناس در داخل سالن شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان, ما,

سرهنگ علی فر ادامه داد: فرد مشکوک که قصد فرار داشته توسط ماموران دستگیر و در بازرسی از کیسه همراه وی مقادیری اموال مسروقه را کشف کردند.

,

 وی تصریح کرد: متهم پس از مواجه شدن با پلیس لب به اعتراف گشوده و اعلام داشته که شب گذشته جهت سرقت لوازم سرمایشی و گرمایشی وارد مدرسه شده که پس از انجام سرقت، با توجه به تعطیلی مدارس تصمیم گرفته چند ساعتی را در همان محل استراحت کند.

,

فرمانده انتظامی گنبدکاووس با اشاره به اعتراف متهم به ۸ فقره سرقت خاطرنشان کرد: سارق پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه