اخبار داغ

با هدف جلوگیری از ایجاد بازار کاذب؛

بیش از 44 هزار حلقه لاستیک خودروی سنگین در سیستان و بلوچستان توزیع شد

بیش از 44 هزار حلقه لاستیک خودروی سنگین در سیستان و بلوچستان توزیع شد
تیمور باقری، معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: در 10 ماه گذشته بیش از44 هزار و 338 حلقه لاستیک با نرخ مصوب بین رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری استان توزیع شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تیمور باقری در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون از توزیع 44 هزار و 338 حلقه لاستیک از  مرداد سال گذشته تاکنون خبر داد و افزود: این میزان لاستیک با نرخ مصوب بین رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری استان توزیع شده است.

وی بیان کرد: از آنجایی که حمل و نقل به شکلی گسترده در تمامی زمینه های تولید، توزیع و خدمات جریان داشته و نقش مهمی در چرخه اقتصاد دارد، این اقلام با هدف عرضه بدون واسطه و جلوگیری از ایجاد بازار کاذب با هماهنگی سازمان صنعت، معدن و تجارت انجام می‌شود.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: در این راستا از ابتدای شروع طرح تاکنون تعداد 55 هزار و 87 حلقه لاستیک از سوی اداره صمت تخصیص داده شده که منجر به صدور44 هزار و 338 حواله از سوی ادارات و نمایندگی های این اداره کل و صنوف بخش حمل و نقل عمومی جاده ای استان شده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با تاکید بر این مطلب که هیچ مشکلی در توزیع لاستیک وجود ندارد، ادامه داد: اختصاص تعداد لاستیک به رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری استان بر اساس میزان پیمایش و ظرفیت ناوگان تعیین می شود.

باقری گفت: در راستای جذب ناوگان در بندر چابهار جهت حمل کالاهای اساسی تاکنون3 هزار و 112 حلقه لاستیک به این دسته ناوگان خارج از نوبت اختصاص یافته است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه