اخبار داغ

سردار نجات در گفتگو با «دانا»:

روز جهانی قدس 99 «مجازی» برگزار می‌شود/ «حاج قاسم» سیدالشهدای آزادی قدس است

روز جهانی قدس 99 «مجازی» برگزار می‌شود/ «حاج قاسم» سیدالشهدای آزادی قدس است
معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن تشریح بخشی از برنامه‌های مجازی روز جهانی قدس، تاکید کرد مردم کشور ما همگی از رژیم اشغالگر قدس متنفر هستند و در روز قدس به طور خاص این تنفر خود را ابراز می‌کنند.
[

سردار محمدحسین نجات در گفتگو با خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به مراسم روز جهانی قدس امسال و برنامه‌های فرهنگی سپاه در این حوزه، اظهار داشت: مردم کشور ما همگی از رژیم اشغالگر قدس متنفر هستند و در روز قدس هم به طور خاص این تنفر خود را ابراز می‌کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: برای امسال بخاطر بیماری کرونا و فاصله‌گذاری اجتماعی، اینطور پیش‌بینی شده که چون نماز جمعه برگزار نمی‌شود، راهپیمایی هم برگزار نشود. لذا برنامه‌های دیگری به عنوان جایگزین درنظر گرفته شده است، از جمله سخنرانی رهبران مقاومت اسلامی و پخش مستقیم آنها که برخی در روز چهارشنبه و برخی برای روز پنج‌شنبه خواهد بود.

,

معاون فرهنگی سپاه تصریح کرد: امسال برخلاف روال همه ساله، روز جمعه ساعت 12 مقام معظم رهبری سخنرانی مستقیم دارند که همزمان در سراسر دنیا پخش می‌شود.

,

سردار نجات گفت: کارهای تبلیغی و تبیینی خوبی هم در فضای مجازی شروع شده است؛ از جمله طراحی و نشر هشتگ «covid1948#» که الان ترند دوم شده و پیش‌بینی می‌شود به ترند اول دنیا از لحاظ تعداد بازدید و هشتک‌گذاری تبدیل شود؛ همچنین هشتگ «القدس درب الشهدا» هم هست که از روز قبل جمعه در جهان اسلام شروع می‌شود و کارهای مفصلی را هم در فضای مجازی فعالین این عرصه پیش‌بینی کرده‌اند که شامل فیلم، عکس و سخنرانی است و الان در فضای مجازی برخی از این موارد شروع شده و جایگزین فضای حقیقی شده است.

,

, ,

مهاجرت معکوس از سرزمین‌های اشغالی شروع شده است

, مهاجرت معکوس از سرزمین‌های اشغالی شروع شده است, مهاجرت معکوس از سرزمین‌های اشغالی شروع شده است,

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران در ادامه، درباره وضعیت کنونی رژیم اشغالگر قدس در مواجهه با مبارزان فلسطینی اظهار داشت: امروز رژیم صهیونیستی هر روزی که می‌گذرد، در نگاه مردم مسلمان دنیا منفورتر می‌شود. رژیمی که حاکمیت آن همواره در دغدغه است؛ یعنی هر روز که می گذرد، ملت فلسطین، حامی‌های قوی‌تری پیدا می‌کنند که این رژیم از بین برود. وقتی اصل وجود یک رژیمی زیر علامت سوال باشد، آینده‌ای نه برای مردم آن رژیم و نه برای خود آن رژیم وجود ندارد.

,

سردار نجات ادامه داد: امروز مشکل اصلی رژیم صهیونیستی این است که امنیت ندارند؛ یعنی مثلا اگر امروز متعرض مردم فلسطین یا حزب‌الله شوند، حزب الله می‌تواند تلاویو را با خاک یکسان کند و خود مردم غزه می‌توانند تلاویو را مورد هدف قرار دهند.

,

وی در همین رابطه به یک نکته مهم در خصوص سرزمین‌های اشغالی اشاره و خاطرنشان کرد: در حال حاضر مهاجرتی که یک زمانی به سمت سرزمین‌های اشغالی بود، الان معکوس شده است؛ یعنی همان افرادی که زمانی آمدند و فلسطین را اشغال کردند، الان دنبال این هستند که به کشورهای خودشان بازگردند چون در اینجا امنیت ندارند.

,

معاون فرهنگی سپاه تاکید کرد: این رژیم، یک رژیم کودک‌کش است، رژیمی است که زن و بچه را هم از بین می‌برد و هیچ رحمی ندارد، یک کودک را بعد از 18 سال آزاد کرده است. همه اینها باعث شده این رژیم هیچ آینده‌ای نداشته باشد. البته حُسن طولانی شدن روند فروپاشی رژیم اشغالگر قدس این است که ماهیت رژیم‌های مرتجع منطقه مانند عربستان سعودی، امارات و بحرین که از اینها حمایت می‌کنند، روشن می‌شود و مردم این کشور هم مخالف این رژیم‌ها می‌شوند؛ یعنی هر چه رژیم‌هایی مانند عربستان سعودی، امریکا و کشورهای دیگر از رژیم‌ اشغالگر قدس حمایت کنند ماهیت ضدبشری حامیان آن ها بیشتر مشخص می‌شود و در بین مردم کشورشان منفورتر می‌شوند.

,

, ,

«حاج قاسم» سیدالشهدای آزادی قدس است

, «حاج قاسم» سیدالشهدای آزادی قدس است, «حاج قاسم» سیدالشهدای آزادی قدس است,

سردار نجات در بخش دیگری از این گفتگو، به تاثیر شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی بر آرمان آزادی فلسطین، اظهار داشت: شهید حاج قاسم سلیمانی شهید راه قدس و سیدالشهدای راه آزادی قدس است و او بود که توانست کشورهای محور مقاومت را در شعار نابودی رژیم اشغالگر قدس با هم به وحدت برساند؛ یعنی اگر نوار غزه 22 روز مقاومت می‌کند و بعد رژیم اشغالگر قدس به زانو درمی‌آید یا در جنگ 6 روزه بعدی این رژیم اشغالگر قدس بود که مصر را آورد و درخواست آتش‌بس کرد و به همه درخواست‌های نوار غزه تن در داد، این چیزی نیست مگر محصول رایزنی‌ها و ارتباط هوشمندانه حاج قاسم با سران نهضت مقاومت در فلسطین و جهان اسلام.

,

گفت و گو از نسیم اسدپور

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه