اخبار داغ

منتخب مردم زنجان در مجلس:

اهداف روز قدس با شیوع کرونا کمرنگ نمی‌شود

اهداف روز قدس با شیوع کرونا کمرنگ نمی‌شود
مصطفی طاهری، منتخب مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: تا زمانی که اسرائیل محو شود برپایی روز قدس ادامه دارد و اجازه نمی‌دهیم امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا اهداف برگزاری این روز کمرنگ شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مصطفی طاهری امروز در گفت‌و‌‌گو با خبرنگار موج رسا؛ اظهار داشت: روز قدس تا زمانی که رژیم کودک کش و جعلی اسرائیل محو نشده و تا زمانی که انقلاب اسلامی جوهره دارد برای ما مهم است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,
وی با بیان اینکه جدا کردن یک امت از سرزمین خود اتفاق معمولی و ساده‌ای نیست، افزود: اگر در مقابل چنین اقداماتی کوتاه بیاییم، ادامه می‌یابد و نقشه‌ای همچون از نیل تا فرات بیان می‌شود.
,
 
,
منتخب مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: رژیم غاصب اسرائیل با ارائه طرح‌‌های جعلی وحدت و همبستگی بین مسلمانان جهان را نشانه رفته است اما گرامیداشت و برپایی روز قدس اجازه نمی‌دهد وحدت بین مسلمانان کاهش یابد.
,
 
,
طاهری بیان داشت: تا زمانی که اسرائیل محو شود برپایی روز قدس ادامه دارد و اجازه نمی‌دهیم امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا اهداف برگزاری این روز کمرنگ شود.
,
 
,
وی با بیان اینکه در استان‌هایی که امکان برگزاری راهپیمایی وجود دارد، مردم به صحنه می‌آیند، افزود: در جاهایی که امکان حضور فراهم نیست، فضای مجازی بهترین فرصت برای اعلام انزجار از اقدامات رژیم جعلی اسرائیل است.
,
 
,
منتخب مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اسرائیل همواره پشت پرده و روی میز طرح‌های مفصلی برای جهان اسلام با عناوین مختلف دارد اگرچه این طرح‌ها را برای جلب نظر جهانیان با ظاهر خوبی آماده می‌کند.
,
 
,
طاهری معامله قرن را نیز یکی از طرح‌های بزک شده عنوان کرد و گفت: این طرح هم تحت عنوان گفت‌و‌گو و گفتمان به خورد جامعه جهانی داده می‌شود.
,
 
,
وی گفت: به همت جبهه مقاومت و مردم فلسطین توطئه معامله قرن نیز برچیده شده و مردم آزادی خواه جهان اجازه نمی‌دهند آمریکا و رژیم جعلی اسرائیل از آن برای رسیدن به اهداف شوم خود استفاده کنند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه