اخبار داغ

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) مطرح کرد؛

جشنواره ابوذر بهانه‌ای برای انسجام رسانه‌های چهارمحال و بختیاری

جشنواره ابوذر بهانه‌ای برای انسجام رسانه‌های چهارمحال و بختیاری
سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری گفت: جشنواره ابوذر بهانه‌ای شد برای انسجام بیشتر رسانه‌های استان چهارمحال و بختیاری که بتوانند با همدلی و همراهی یکدیگر در راستای رسالت خود قدم‌های بلندی را بردارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری پیش از ظهر امروز در اختتامیه چهارمین جشنواره رسانه ای ابوذر با اشاره به اینکه اهمیت جشنواره ابوذر بنام ابوذر فلسفه بلندی دارد تصریح کرد: ابوذر پیام گویا پیامبر اکرم (ص) بوده است و باید دید ابوذر در چه راستایی ماموریت خود را انجام می داد رسانه نیز در همان راستا کار خود را پیش ببرد.

سردار اکبری عنوان کرد: امروز رسالت رسانه های ما باید این باشد که حق را ببینند و بگویند و حق طلبی کنند و اگر رسانه ای به این ها عمل نکند رسالت خود را باطل کرده است.

وی با بیان اینکه آن چیزی که مهم است حق بوده و باید آن را گفت بیان داشت: اگر یک رسانه مطلب را به حق گفته باشد نه جای تکذیب و نه جای گله و گله گذاری دارد .

سردار اکبری با اذعان بر اینکه امر به معروف و نهی از منکر یکی از رسالت های خطیر رسانه  است عنوان کرد: دشمن ما منکر ماست و حق گویی از معروفات است که رسانه ها باید به آن بپردازند.

وی افزود: مطالبه به حق ، انسجام به جا ، تشویق کسانی که تلاش می کنند باید توسط رسانه ها صورت گیرد

سردار اکبری با اذعان بر اینکه مجموعه رسانه های ما باید در مقابل دشمن پیروز شوند گفت: تمام رسانه های دنیا به جمهوری اسلامی هجوم آورده اند و این وظیفه رسانه های داخلی است که در مقابل آن ها جبهه تشکیل دهد.

وی با تاکید بر اینکه اعتماد به رسانه خیلی مهم است گفت: رسالت رسانه ای باید حفظ شود خبرنگاران باید مطالبه گر باشند و نقدهای منصافنه ای بکنند.
 
گفتنی است از مجموع 786  آثار راه یافته به دبیرخانه جشنواره ابوذر 38 اثر حائز   رتبه های اول، دوم ، سوم و قابل تقدیر  شد.
 
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه