اخبار داغ

عالم اهل سنت هرمزگان عنوان کرد؛

قدس روز یکپارچگی جهان علیه رژیم منحوس صهیونیستی است

قدس روز یکپارچگی جهان علیه رژیم منحوس صهیونیستی است
شیخ راهبر گفت: تاریخ همواره ثابت کرده است که صهونیست یک رژیم جعلی است و نزدیک به ۷۰ سال از پیدایش و وجود آن که به عنوان روز نکبت مشهور است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شیخ مسعود راهبر عالم اهل سنت هرمزگان و امام جمعه بندرچارک در گفتگو با خبرنگار هرمز ماهیت اسرائیل را تجاوز و اشغالگری دانست و اظهار کرد: از ابتدایی وجود این غده سرطانی ماهیت تجاوزگری و اشغالگری در ان وجود داشت و حس درنده گری آنان کماکان سابق وجود دارد و سیری ناپذیر است و امروز شاهد هستیم که چطور با مایت اشغالگری و خوی وحشی گری آن حقوق مردم بیگناه فاسطین را پایمال می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

امام جمعه اهل سنت بندرچارک با بیان اینکه امروز وقت آن رسیده که جهان علیه استکبار جهانی و استعمار یکصدا و یکپارچه شود افزود: قدس متعلق به جهان اسلام و مسلمانان است و بیش از چهل سال است که  مردم جمهوری اسلامی ایران ندای مرگ بر اسرائیل و آمریکا در جمعه اخر ماه مبارک رمضان سر میدهند اما با وجود این تفاسیر جهان هنوز یکصدا نشده است لذا با یکصدا شدن جهان علیه این غده سرطانی پیکره ظلم و ستم به لرزه در خواهد آمد و شاهد نابودی آن در زمان بسیار نزدیک خواهیم بود.

,

راهبر با تاکید بر اینکه نابودی رژیم اشغالگر اسرائیل خواسته جهان اسلام است ادامه داد: در حال حاضر نابودی اسرائیل خواسته کشورهای اسلامی و مردم مسلمان است اما این خواسته باید به جهانی شود و تمام ملت های آزادی خواه با هر فکر و مسلکی ندای نابودی اسرائیل را باید سر بدهند.

,

وی رژیم منحوس اسرائیل را جعلی و غیر قابل پذیرش خواند و تصریح کرد: تاریخ همواره ثابت کرده است که صهونیست یک رژیم جعلی است و نزدیک   به ۷۰ سال از پیدایش و وجود آن که به عنوان روز نکبت مشهور است می گذرد این در حالی است که هر کسی که تاریخ را اگاه باشد و آن را ورق بزند می داند که قدس قبلگاه مسلمانان و متعلق به انان است و اسرئیل از عدم هماهنگی و اتحاد بین کشورهای مسلمان بر پیش برد اهداف خود استفاده کرده قبلگاه مسلمانان را متعلق به خود میپندارد.

,

عالم اهل سنت استان هرمزگان با اشاره به اهمیت روز قدس از دیدگاه جهان اسلام خاطر نشان کرد: روز قدس روز مهم و سرنوشت ساز است که مردم با حضور خود در راهپیمایی این روز را گرامی میدارند امسال با وجود کرونا مردم به طرقی دیگر و با برنامه های مختلف در فضای مجازی سعی در احیای این روز مهم  دارند.

,

انتهای پیام/پ

,
 
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه