اخبار داغ

رئیس اتحادیه نانوایان استان زنجان:

نرخ‌های جدید نان اعلام شد/ برخورد شدید با تخلفات

نرخ‌های جدید نان اعلام شد/ برخورد شدید با تخلفات
الماسی رئیس اتحادیه نانوایان استان زنجان با بیان اینکه نرخ‌های جدید نان در زنجان اعلام شده است گفت: نرخ‌های جدید از فردا اعمال می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کمال الماسی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا؛ با اشاره به اینکه نرخ‌های جدید نان در استان زنجان اظهار کرد: قیمت مصوب نان لواش یارانه پز‌ها 150 گرم با 250 تومان تعیین شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی با تاکید براینکه نان بربری یارانه پز‌ها نیز با وزن 500 گرم با قیمت 750 تومان تعیین شده است تصریح کرد: سنگک یارانه‌ای نیز یک هزار تومان با وزن نان پخته شده آن 400 گرم تعیین شده است.

,

رئیس اتحادیه نانوایان استان زنجان با تاکید براینکه سنگک یارانه در شهرستان زنجان نداریم و در برخی از شهرستانها وجود دارد افزود: همه سنگکی‌های شهرستان زنجان نیمه یارانه‌ای هستند.

,

وی در ادامه به مصوبه جدید قیمت نان نیمه یارانه ای در زنجان اشاره و عنوان کرد: نان لواش نیمه یارانه‌ای در زنجان کمتر است قیمت نان لواش نیمه یارانه‌ای 150 گرم با قیمت 300 تومان تعیین شده است.

,

الماسی با بیان اینکه بربری نیمه یارانه‌ای نیز با وزن 500 گرم با قیمت یک هزار 250 تومان تعیین شده است بیان کرد: تعداد نانوایی بربری نیمه یارانه‌ای هم در زنجان کم بوده و بیشتر بربری‌ها یارانه‌ای هستند.

,

وی با اشاره به اینکه سنگک نیمه یارانه‌ای نیز یک هزار و 250 تومان بوده با وزن نان پخته شده 400 گرم تعیین شده است افزود: از فردا قیمت‌های جدید در سطح استان اعمال خواهد شد.

,

رئیس اتحادیه نانوایان استان زنجان ابراز کرد: سنگکی‌ها حق ندارند از یک هزار و 250 تومان بالاتر بفروشند و با متخلفان به شدت برخورد خواهد شد.

,

وی با تاکید براینکه مردم نان سنگکی‌ها را بعد از پخت می‌توانند وزن کنند، افزود: نان سنگگ 400 گرم بوده و نان بربری پخته شده نیز حدود 380 گرم باید باشد و اگر تخلفاتی را مشاهده شد از طریق سامانه 124 گزارش خود را اعلام کنند.

,

الماسی تاکید کرد: از فردا چهار اکیپ بازرسی از اتحادیه و حدود 5 اکیپ نیز از سازمان صمت به صورت مشترک نانوایی‌ها را رصد خواهند کرد و اگر هر نانوایی در وزن و قیمت کوچکترین تخلف کند سهمیه آنها قطع خواهد شد، همه این موارد گفته شده و تذاکرات لازم نیز به همه نانوایی‌ها از قبل اعلام شده و برخوردها نیز بدون اغماض خواهد بود.

,

قیمت‌های جدید نان

, قیمت‌های جدید نان,

                            یارانه‌ای

, یارانه‌ای, یارانه‌ای,

لواش 150 گرم                                 250 تومان

,

سنگک 400 گرم( نان پخته شده)         1000 تومان

,

بربری 500 گرم                                 750 تومان

,

                           نیمه یارانه‌ای

, نیمه یارانه‌ای, نیمه یارانه‌ای,

لواش 150 گرم                                 300 تومان

,

سنگک 400 گرم( نان پخته شده)         1250 تومان     

,

بربری 500 گرم                                1250 تومان

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه