اخبار داغ

منتخب مردم شهرستان های قروه و دهگلان در مجلس یازدهم:

روز قدس فرصتی برای آشکار سازی چهره پلید رژیم صهیونیستی است/ نابودی و زوال اسرائیل نزدیک است

روز قدس فرصتی برای آشکار سازی چهره پلید رژیم صهیونیستی است/ نابودی و زوال اسرائیل نزدیک است
منتخب مردم شهرستان های قروه و دهگلان در مجلس یازدهم گفت: رژیم کودک کش صهیونیستی در سراشیبی نابودی قرار دارد و طولی نخواهد کشید که مقاومت به نتیجه خواهد رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رویز اوسطی منتخب مردم شهرستان های قروه و دهگلان پیش از ظهر امروز و در گفتگو با خبرنگار کُردتودی، با  تاکید بر اصالت، هویت و حق ملت فلسطین در حمایت بر سرزمین قدس و تعیین سرنوشت و آینده این کشور، اظهار داشت: مردم فلسطین باید به کشور و به وطن خود بازگردند و بتوانند با انتخابات آزاد سرنوشت خود را تعیین کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی,
وی با اشاره به اهمیت زنده نگه داشتن روز جهانی قدس به عنوان محور وحدت جهان اسلام و نمایش اتحاد و یکپارچگی امت اسلامی افزود: ملت مسلمان ایران در موضوع فلسطین و حمایت از آرمان قدس شریف به مثابه مسئله اول جهان اسلام قدم گذاشته است و تا آزادی قدس شریف در کنار ملت فلسطین خواهد بود.
,
 
,
منتخب مردم شهرستان های قروه و دهگلان خاطر نشان کرد: جنایت های رژیم کودک کش صهیونیستی در طول تاریخ ننگین ایجاد این رژیم منحوس بر کسی پوشیده نیست و جامعه جهانی و سازمان های مدعی حقوق بشر باید در ارتباط با این مسئله وارد عمل شوند.
,
 
,
اوسطی به همراهی سران کشورهای عربی با رژیم جنایت کار صهیونیستی اشاره نمود و ادامه داد: امروز رژیم غاصب صهیونیستی در کنار آمریکا که در راس استکبار جهانی قرار گرفته است و رژیم خائن آل سعود از هیچ نوع جنایتی فروگذار نمی کند.
,
 
,
به گفته وی فتنه انگیزی سران برخی کشورهای عربی در مقابله با محور مقاومت در منطقه نیز به دلیل حمایت آل سعود از رژیم منحوس صهیونیستی است که به عنوان مزدوران استکبار جهانی در منطقه عمل می کنند.
,
 
,
این نماینده منتخب مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه روز قدس یک فرصت مغتنم برای نشان دادن چهره واقعی دشمنان اسلام است افزود: آزادی خواهان سراسر جهان در روز جهانی قدس با برگزاری تجمعات گسترده چهره واقعی رژیم کودک کش صهیونیستی را به مردم نشان می دهند و سیاست های خصمانه دشمنان اسلام را به تصویر می کشند.
,
 
,
وی با تاکید بر ترویج مشارکت عمومی در پاسداشت روز جهانی قدس و تقویت نگاه فراجناحی و فرا ایرانی در موضوع فلسطین و حمایت از جریان مقاومت گفت: استکبار جهانی با بهره گیری از ابزار رسانه ای به دنبال تطهیر چهره خود از جنایات صورت گرفته است در حالی که باید در برابر هجمه استکبار به ارزش ها و مقدسات مسلمانان ایستاد و با تاکید جدی بر محور مقاومت زوال و نابودی رژیم صهیونیستی را نزدیک تر کرد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه