اخبار داغ

کارشناس سیاسی:

رژیم صهیونیستی در دفاع از خود ناتوان است

رژیم صهیونیستی در دفاع از خود ناتوان است
بخشی کارشناس سیاسی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی امروز در دفاع از خود ناتوان است گفت: رژیم صهیونیستی از توانمندی حزب الله، جهان اسلام، مقاومت در غزه و از مقابله به مثل جریان مقاومت وحشت دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بخشی، کارشناس سیاسی در گفتگو با دیارآفتاب؛ گفت: در سال ۱۳۵۸ به فرمان امام خمینی(ره) روز قدس روز دفاع از فلسطین و دفاع از مسلمانان سراسر جهان معرفی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

بخشی اظهار کرد: ابتدا ایده صهیونیست‌ها تسلط بر دنیا بود و از هر ابزاری برای رسیدن به این خواسته استفاده می کردند تا قدرت خود را بر دیگران تحمیل کنند و تلاش کردند جهان اسلام را با ایجاد هرج و مرج و اختلاف و دودستگی از قدرت بکاهند تا به اهداف خود برسند و بر بشریت و جهان اسلام حاکمیت کنند.

,

وی ادامه داد: امام خمینی(ره) از اهداف رژیم صهیونیستی آگاه بود و روز آخر ماه مبارک رمضان را روز قدس معرفی کردند تا مانع از گسترش ایده صهیونیستی در جهان اسلام باشد و فرمودند:" رژیم صهیونیستی یک غده سرطانی است که باید نابود شود".

,

این کارشناس مسائل سیاسی افزود: غربی‌ها نیز برای تقویت صهیونیست‌ها تلاش می کردند اما با روی کار آمدن انقلاب اسلامی این ایده رو به ضعف رفت تا جایی که امروز رژیم صهیونیستی در محاصره مقاومت است این از پیامدهای روز جهانی قدس بود.

,

بخشی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی امروز در دفاع از خود ناتوان است بیان کرد: رژیم صهیونیستی از توانمندی حزب الله، جهان اسلام، مقاومت در غزه و از مقابله به مثل جریان مقاومت وحشت دارد و دست به تعرض نمی زند اگر نیروی مقاومت توانمند نبود فلسطین را به همان روزهای اول بازمی گرداند.

,

وی ادامه داد: در حالی که جهان درگیر ویروس کرونا است اما ویروس اصلی در جهان رژیم صهیونیستی غاصب و کودک کش  است. این رژیم غاصب و زورگو می‌خواهد به انسانیت ستم کند و غربی ها که شعار حقوق بشر می دهند حقوق بشر در بحث فلسطین را رها کرده اند و این دروغی است که غربی ها برای تسلط خود از آن استفاده می کنند اگر به حقوق بشر اعتقاد داشتند از فلسطین دفاع می کردند.

,

کارشناس سیاسی با بیان اینکه اراده برای نابودی رژیم کاسته نشده بلکه افزایش پیدا کرده است خاطرنشان کرد: مسلمان اعتقاد دارند این رژیم غاصب، ستمگر و دشمن جهان اسلام است و باید نابود شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه