اخبار داغ

به دلیل بی تفاوتی دولت؛

قطع پخش «شبکه الکوثر»

قطع پخش «شبکه الکوثر»
مدیرکل روابط عمومی رسانه ملی اعلام کرد که ناقص و حداقلی تخصیص دادن بودجه ارزی صداوسیما از سوی دولت، موجب قطع پخش برنامه‌های شبکه الکوثر برای کشورهای غرب آسیا و شمال آفریقا شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شرکت ماهواره‌ای یوتل ست امروز ۳۱ اردیبهشت ماه پخش شبکه الکوثر را به بهانه بدهی‌های انباشته سازمان صدا و سیما به این شرکت ارائه خدمات ماهواره‌ای قطع کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

پخش شبکه عربی زبان بین‌المللی الکوثر روی ماهواره یوتل ست امکان دسترسی مخاطبان در کشورهای عربی منطقه در غرب آسیا و شمال آفریقا را به برنامه‌های این شبکه فراهم می‌کرد. با توقف پخش شبکه الکوثر روی ماهواره یوت لست این شبکه در حوزه عربی غرب آسیا و شمال آفریقا قابل دریافت نیست.

,

الکوثر شبکه عربی زبان جمهوری اسلامی برای کشورهای عربی است که از سال ۱۳۸۴ تاکنون در حوزه ترویج معارف و سبک زندگی اسلامی و در قالب یک شبکه عمومی فعالیت داشته است.

,

الکوثر که از سابقه پخش چند دهه‌ای برخوردار است تا سال ۸۴ به عنوان شبکه سحر عربی فعالیت می‌کرد و از آن زمان، با افزایش برنامه‌ها و تبدیل آن به یک شبکه ۲۴ ساعته مستقل تحت عنوان «الکوثر» به فعالیت خود ادامه داد.

,

شبکه الکوثر به ویژه در کشورهای عراق، عربستان، لبنان، بحرین و نیز کشورهای شمال آفریقا مخاطبانی جذب کرده است.

,

معاونت برون مرزی رسانه ملی مدت‌هاست هشدار داده انباشت بدهی ارزی به شرکت‌های ماهواره‌ای سایر شبکه‌های برون مرزی جمهوری اسلامی ایران را نیز در آستانه توقف پخش قرار داده است.

,

محمدحسین رنجبران مدیرکل روابط عمومی رسانه ملی پس از توقف پخش الکوثر روی یوتل ست اعلام کرد: ناقص و حداقلی تخصیص دادن بودجه ارزی صداوسیما از سوی دولت، موجب قطع پخش برنامه‌های شبکه الکوثر برای کشورهای غرب آسیا و شمال آفریقا شد.

,

یکی از مهم‌ترین شبکه‌های جبهه رسانه‌ای مقاومت در حالی قطع می‌شود که چند ماه است همه مراحل قانونی برای تخصیص بودجه ارزی طی شده و همه مخاطرات آن برای مسئولان اجرایی توضیح داده شده است.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه