اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب:

روز قدس تنها مختص فلسطین نیست/ “معامله قرن” محکوم به شکست است

روز قدس تنها مختص فلسطین نیست/ “معامله قرن” محکوم به شکست است
نورالدین پالهنگ گفت: روز قدس تنها روز فلسطین نیست بلکه متعلق به همه جهان اسلام است و باید در این روز با تمام قدرت و به طرق ممکن روز قدس را گرامی بداریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نورالدین پالهنگ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر، اظهار کرد:روز قدس تنها روز فلسطین نیست بلکه متعلق به همه جهان اسلام است و باید در این روز با تمام قدرت و به طرق ممکن  روز قدس را گرامی بداریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

وی افزود: روز قدس تدبیر حکیمانه امام راحل(ره) برای بیدار ساختن ملت های دنیا است که در مقابل رژیم غاصب صهیونیستی و استکبار جهانی به پا خواسته و ندای آزادی خواهی سر دهند.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب اظهار کرد: قدس مسئله کوچکی نیست و این تدبیر و هوشمندانه امام خمینی(ره) نشان دهنده اهمیت مسئله قدس و فلسطین است.

,

پالهنگ با بیان اینکه مردم فلسطین باید سرنوشت خود را تعیین کنند، تصریح کرد: سرزمین قدس متعلق به مردم فلسطین است و برخی طرح های واهی مانند معامله قرن که توسط استکبار جهانی مطرح و متاسفانه برخی کشورهای مرتجع عربی نیز حمایت می شود، شکست خورده و چنین طرح هایی در آینده نیز شکست خواهد خورد.

,

وی اظهار کرد: ویروس کرونا چند روز و ماهی است که دنیا را گرفتار کرده اما کرونای دیگری به نام صهیونیسم جهانی و اسرائیل غاصب وجود دارد که بیش از ۷۰ سال است دنیا را گرفتار کرده است.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب تصریح کرد: مسئله قدس باید به عنوان یک گفتمان در بین کشورهای دنیا مطرح شده و کشورها و انسان های آزاده باید چهره ضدحقوق بشری استکبار و صهیونیست و داعیه داران دروغین حقوق بشر و دموکراسی را به دنیا نشان دهند.

,

پالهنگ گفت: مقاومت همیشه پیروز بوده و هست و قطعا همانطور که مقام معظم رهبری فرموده اند، رژیم صهیونیستی محکوم به نابودی بوده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه