اخبار داغ

مدیر عامل شرکت کنترل گاز اکباتان همدان مطرح کرد؛

اشتغالزایی برای ۳۵۰ نفر، در شرایط اقتصادی کشور/ تحریم ها هم جلوی فعالیت ما را نگرفت

اشتغالزایی برای ۳۵۰ نفر، در شرایط اقتصادی کشور/ تحریم ها هم جلوی فعالیت ما را نگرفت
محمد جعفری با بیان اینکه شرکت تولیدی گاز اکباتان همدان به عنوان یک الگوی نمونه اقتصادی در سطح استان همدان است افزود: در این شرایط اقتصادی کشور توانسته ایم برای ۳۵۰ نفر اشتغال ایجاد کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ در شرایط تحریم و اخیرا در شرایط کرونایی بسیاری از کارخانجات تولیدی بر روی پای خود ایستادند و بدون مواجهه با هر گونه مشکل مالی به فعالیت خود ادامه دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

شرکت تولید کنترل گاز اکباتان هست از جمله شرکت های تولیدی شهر همدان هست که سالیان سال است  علاوه بر ایجاد اشتغال توانسته در هر شرایطی بر روی پای خود بایستد و به مردم خدمات رسانی کند، به همین منظور گفتگویی با محمدرضا جعفری، مدیر عامل این شرکت تولیدی صورت گرفت که در ادامه می خوانید.

,

مدیر عامل شرکت کنترل گاز اکباتان همدان در گفتگو با خبرنگار ما، با بیان اینکه این شرکت در شهر همدان از سال ۱۳۶۲ کلنگ زنی و در سال ۱۳۷۲ افتتاح شده است افزود: از سال ۱۳۸۱ در حالت ورشکستگی و تعطیلی  این شرکت را تحویل گرفتم و تاکنون موفق شده ایم الگوی اقتصادی نمونه در سطح استان باشیم.

,

وی با  اشاره به اینکه ۳۵۰ نفر در این شرکت مشغول به کار هستند افزود: ضمن اینکه در این شرکت، فعالیت شبانه روزی داریم و یکی از بزرگترین تولید کنندگان کنترل گاز کشور هستیم، بالغ بر ۷۰ کارگاه صنعتی هم در سطح استان برای شرکت کنترل گاز تولیدات دارند.

,

جعفری با اشاره به شیوع کرونا در کشور گفت: در این ایام کارگران این شرکت ایثارانه فعالیت کردند و حتی در روزهای تعطیل هم در شرکت حضور داشتند .

,

, ,

صادرات حدود ۲۵۰ هزار دلار به کشورهای همسایه

, صادرات حدود ۲۵۰ هزار دلار به کشورهای همسایه , صادرات حدود ۲۵۰ هزار دلار به کشورهای همسایه,

وی با بیان اینکه تولیدات این شرکت به کل کشور و حتی کشورهای همسایه صادر می شود افزود: در  سال گذشته حدود ۲۵۰ هزار دلار با همین شرایط فعلی مملکت به خارج از کشور صادر کردیم.

,

مدیر عامل شرکت کنترل گاز اکباتان همدان با تاکد بر اینکه تحریم ها بر فعالیت ما هیچ اثری نداشته است، افزود: اخیرا در حوزه کنتور آب وارد شدیم و به ۳ الی ۴ استان کشور از جمله کرمانشاه، یزد و گرگان محصولاتمان را ارائه کرده ایم.

,

وی با اشاره به دلایل موفقیت این شرکت تولیدی گفت: بزرگترین دلیل موفقیتم این بوده  که بعد از خدا توکلم به زانوهای خودم بوده و ضمن اینکه مسئولین استان هم خوب همکاری کردند، ولی مدیریت منابع مالی را به درستی انجام دادیم.

,

جعفری در پایان تاکید کرد: بخشی از موفقیت ما به مدیریت واحد و بخشی دیگر مربوط به مدیریت اجرایی استان است که واقعا با ما جز در شرایطی که قوانین تبیین شده دستشان را بسته بود، همکاری لازم را داشتند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه