اخبار داغ

مهدی محمدی خبر داد؛

شناسایی ۱۱۹ مورد ابتلای جدید به کرونا/ آمار مبتلایان به کرونا در کرمانشاه از مرز ۳هزار نفر گذشت

شناسایی ۱۱۹ مورد ابتلای جدید به کرونا/ آمار مبتلایان به کرونا در کرمانشاه از مرز ۳هزار نفر گذشت
رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: با تایید ابتلای ۱۱۹ مورد جدید شمار مبتلایان کرونا در کرمانشاه به ۳۰۷۴ نفر رسید
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصادنیوز رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: با تایید ابتلای ۱۱۹ مورد جدید شمار مبتلایان کرونا در کرمانشاه به ۳۰۷۴ نفر رسید 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,
مهدی محمدی اظهار داشت: با شناسایی ۱۱۹ مورد جدید بیماران مبتلا به کرونا که ۷ مورد آن مربوط به بیماران بستری و ۱۱۲ مورد نیز مربوط به بیماران سرپایی است، تعداد مبتلایان به این بیماری در استان کرمانشاه به ۳۰۷۴ نفر رسید.
,
 
,
وی افزود: متاسفانه طی شبانه روز گذشته با ثبت یک مورد فوت، جمع جانباختگان کرونا در استان از شیوع اپیدمی تا کنون به ۹۶ نفر رسید.
,
 
,
رییس کمیته اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: از مجموع تعداد مبتلایان استان، ۷۳۷  نفر جزو بیماران بستری و ۲۳۳۷ نفر نیز جزو بیماران سرپایی هستند. 
,
 
,
وی بیان داشت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان تا امروز ۳۴۴۰ نفر بستری شدند که از این تعداد ۳۱۷۷ نفر ترخیص شده و ۱۶۷ نفر نیز در حال حاضر در بیمارستان های استان بستری هستند.
,
 
,
محمدی گفت: با انجام ۴۶۳ نمونه آزمایش شده در روز گذشته، تا کنون ۱۳۹۳۷ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در استان انجام شده است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه