اخبار داغ

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا:

رهایی فلسطین آرمان مجاهدان راه حقیقت است

رهایی فلسطین آرمان مجاهدان راه حقیقت است
محسن کاظمی گفت: رهایی فلسطین آرمان همیشگی و مستمر ملتهای مسلمان و همه مجاهدان راه حقیقت است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن کاظمی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا در گفت و گو با خبرنگار عصر همدان؛ اظهار کرد: تمام تلاش ما در دوره جدید فعالیتهای بسیج دانشجویی بوعلی سینا در مسیر مبارزه با اهداف رژیم منحوس صهیونیستی خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان؛,

وی با اشاره به ظلم و ستم بی پایان رژیم جنایتکار صهیونیستی بر مردم مظلوم فلسطین و امت اسلامی ادامه داد: ظلم این غده سرطانی فقط برای مسلمین نیست، بلکه اساس موجودیت این رژیم بر پایه ظلم و تعدی به انسانیت بنا گذشته است.

,

کاظمی راه رهایی از چنگال رژیم استکباری صهیونیستی و آمریکا را مقاومت و‌ مبارزه بی امان برشمرد و افزود: شهادت طلبی و ایستادگی در مسیر احقاق حق راه نجات است.

,

وی با بیان اینکه جنبش دانشجویی مسلمان و در راس آن بسیج دانشجویی هرگز آرمان فلسطین را فراموش نمی‌کند، ادامه داد: بسیج دانشجویی بوعلی سینا با شهدای راه قدس عزیز بخصوص سپهبد شهید قاسم سلیمانی عهد و پیمانی دوباره بسته است تا از هیچ کوششی در جهت آشکار کردن ظلم و تجاوز این رژیم کودک کش دریغ نکند.

,

مسئول بسیج دانشجویی بوعلی سینا برگزاری سمینارهای تخصصی در حوزه مسئله فلسطین با حضور کارشناسان ارشد این حوزه و پیگیری جنایتهای این رژیم در سطح بین المللی را از برنامه های آینده این تشکل برشمرد و افزود: در روزهای گذشته رسانه های بیگانه درخصوص آرامگاه استر و مردخای، در حرکتی مشکوک ادعایی مضحک در خصوص شهر تمدنی و باستانی همدان و مردم مسلمان و بافرهنگ آن مطرح کردند.

,

وی با تاکید بر رسوایی این رسانه ها ادامه داد:بسیج دانشجویی ضمن تاکید بر آگاه سازی مردم در خصوص شخصیت استر و مردخای در تاریخ ایران زمین، از دستگاه های امنیتی و سیاسی استان می‌خواهد تا زوایای پنهان این عملیات روانی امپراطوری رسانه ای فرزندان صهیون را کشف به اطلاع مردم برساند.

,

کاظمی با تاکید بر اینکه حاشیه سازی های اخیر برای به حاشیه راندن جنایتهای رژیم آدم کش است، خاطرنشان کرد: به رهبر عزیزمان قول می دهیم در راه احیای آرمان قدس از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه