اخبار داغ

دبیر حزب موتلفه استان زنجان:

هدف سردار سلیمانی رهایی سرزمین‌های اشغالی از دست رژیم غاصب اسرائیل بود

هدف سردار سلیمانی رهایی سرزمین‌های اشغالی از دست رژیم غاصب اسرائیل بود
روح‌الله صمدی، دبیر حزب موتلفه استان زنجان گفت: هدف سردار سپهبد قاسم سلیمانی نیز رهایی سرزمین‌های اشغالی از دست رژیم غاصب اسرائیل بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ روح‌الله صمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: به بیان حضرت امام خمینی (ره) روز قدس روز جهان اسلام بوده و اگر چهره بین‌المللی انقلاب را بررسی کنیم پاسداشت روز قدس افق عظیم دید نظام به جامعه بشریت و جهان اسلام است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,
 
,
وی گفت: قدس به عنوان سنبل و نماد جامعه اسلامی است که امروز در دست عنودترین و دژخیم‌ترین دشمن اسلام اسیر است و ملت مظلوم فلسطین سالیان درازی است این سفاکی و دشمنی را تحمل می‌کنند.
,
 
,
این کارشناس مسائل سیاسی بیان داشت: اشغال سرزمین قدس توسط جهان استکبار و صهیونیسم توطئه‌ای برای نابودی اسلام است اما با مقاومت مردم فلسطین و فریاد آزادی خواهان جهان رژیم جعلی اسرائیل به اهداف خود نرسیده است.
,
 
,
دبیر حزب موتلفه استان زنجان با بیان اینکه قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، رژیم جعلی اسرائیل برنامه از نیل تا فرات را دنبال می‌کرد، افزود: به برکت پیروزی انقلاب اسلامی و برگزاری روز قدس، این توطئه استکبار جهانی ناکام ماند.
,
 
,
صمدی ادامه داد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیروی الهی توانمندی به عنوان مقاومت ظهور و بروز کرده و در مقابل رژیم غاصب اسرائیل قد علم کرد که همین موضوع موجب شد تا این رژیم جعلی روش و استراتژی خود را تغییر دهد.
,
 
,
وی با بیان اینکه در گذشته مقاومت فلسطین سلاحی غیر از سنگ در دست نداشت، افزود: امروز به برکت انقلاب و بیداری اسلامی نیروی مقاومت فلسطین مسلح به موشک شده و دشمنان خود را با موشک هدف قرار می‌دهد.
,
 
,
این کارشناس مسائل سیاسی افزود: جنگ‌های 33 روزه و 22 روزه ضربه‌های مهلکی به رژیم غاصب اسرائیل از سوی نیروی حزب‌الله لبنان و مردم فلسطین زد.
,
 
,
دبیر حزب موتلفه استان زنجان گفت: امروز به برکت آوای الهی حضرت امام خمینی (ره) و پیروزی انقلاب اسلامی مردم مسلمان جهان و آزادی خواهان در برابر زیاده خواهی‌های رژیم غاصب اسرائیل ایستادگی می‌کنند.
,
 
,
صمدی با بیان اینکه هدف سردار سپهبد قاسم سلیمانی نیز رهایی سرزمین‌های اشغالی از دست رژیم غاصب اسرائیل بود، افزود: امسال نیز در نبود این یار سفر کرده با مردم فلسطین در روز قدس تجدید میثاق کرده و گام دیگری به آزاد سازی قدس شریق نزدیکتر می‌‌شویم. 
,
 
,
وی گفت: امسال نیز با گرامیداشت روزقدس مردم مسلمان و عدالتخواه جهان اجازه نمی‌‌دهند آرمان‌های مقاومت به بوته فراموشی سپرده شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه