اخبار داغ

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان:

رژیم جعلی اسرائیل آینده‌ای در منطقه و جهان ندارد

رژیم جعلی اسرائیل آینده‌ای در منطقه و جهان ندارد
سردار جهانبخش کرمی، فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: رژیم جعلی اسرائیل آینده‌ای در منطقه و جهان ندارد و همه سرزمین فلسطین متعلق به مردم آن است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار جهانبخش کرمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا;  اظهار داشت: روز قدس به فرمان حضرت امام خمینی (ره) به منظور دفاع از آرمان فلسطین و حمایت از ملت مظلوم و ستمدیده نامگذاری شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,
 
,
وی افزود: روز جهانی قدس روز اعلام همبستگی با ملت فلسطین و تجدید بیعت با امام راحل و مقام معظم رهبری است تا با تداوم عدالتخواهی در جهان، زمینه آزاد سازی قدس شریف فراهم شود.
,
 
,
فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: نامگذاری هوشمند آخرین جمعه ماه رمضان از سوی امام خمینی (ره) به عنوان روز جهانی قدس برای اعلام همبستگی با ملت فلسطین و حمایت از حق قانونی این ملت است.
,
 
,
سردار کرمی خاطرنشان کرد: مسئله آزاد سازی فلسطین از چنگال رژیم غاصب اسرائیل نمادی برای استکبار ستیزی محسوب شده و معامله ننگینی مثل معامله قرن نمی‌تواند این استکبار ستیزی و اعلام انزجار مردم جهان از رژیم کودک‌کش اسرائیل را کاهش دهد.
,
 
,
وی با بیان اینکه رژیم جعلی اسرائیل آینده‌ای در منطقه و جهان ندارد، افزود: همه سرزمین فلسطین متعلق به مردم فلسطین بوده و مقاومت به موجودیت این رژیم جعلی پایان خواهد داد.
,
 
,
این مسئول بیان داشت: حمایت از انتفاضه فلسطین امسال نیز پررنگ‌تر از سال‌های گذشته برگزار می‌شود و کشورهای اسلامی و مردم آزادی خواه جهان اجازه نمی‌دهند هویت تاریخی ملت فلسطین به بوته فراموشی سپرده شود.
,
 
,
فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: سرزمین فلسطین به عنوان نماد حق و عدالت برای جامعه جهانی محسوب می‌‌شود و همه آزادی خواهان جهان برای باقی ماندن این سرزمین در دست مردم فلسطین روز قدس فریاد سر می‌دهند.
,
 
,
سردار کرمی با اشاره به مخالفت جامعه جهانی با پروژه‌های یهودی سازی در سرزمین‌های اشغالی، بیان داشت: مسئله فلسطین مسئله امت اسلامی بوده و اجازه داده نمی‌شود تا با عادی سازی شرایط، رژیم غاصب اسرائیل از آن بهره‌برداری کند.
,
 
,
این مسئول تصریح کرد: روز جهانی قدس نماد وحدت جهان اسلام و فریاد دادخواهی مردم برای دفاع از حق مردم فلسطین و دادخواهی از اقدامات ضد بشری رژیم جعلی اسرائیل غاصب است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه