اخبار داغ

بیانیه اصحاب رسانه قزوین بمناسبت روز قدس؛

مبارزه با رژیم اشغالگر تا آزادی قدس شریف، آرمان مردم ایران است

مبارزه با رژیم اشغالگر تا آزادی قدس شریف، آرمان مردم ایران است
در بیانیه اصحاب رسانه قزوین بمناسبت گرامیداشت روز جهانی قدس آمده است: مبارزه با رژیم اشغالگر تا آزادی قدس شریف، آرمان انقلاب اسلامی مردم ایران است و به زودی ایران اسلامی با کمک سایر ملت‌های مسلمان رویای صادقه سردار شهیدمان را عملی کرده و در مسجد الاقصی نماز شکر بجا خواهد آورد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ اصحاب رسانه قزوین با صدور بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس تاکید کرد، حال که ویروس منحوس کرونا اجازه برگزاری تجمعات از جمله برگزاری راهپیمایی روز قدس را در عالَم سلب کرده، اصحاب رسانه استان با استفاده از طرق مختلف بخصوص ابزار رسانه و فضای مجازی با زنده نگه داشتن آرمان قدس، حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

متن بیانیه اصحاب رسانه قزوین بمناسبت گرامیداشت روز جهانی بدین شرح است؛

,

بسمه تعالی
سُبْحَانَ الَّذِی أَسْرَى بِعَبْدِهِ لَیْلًا مِّنَ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ إِلَى الْمَسْجِدِ الأَقْصَى. الاسراء/۱

,
,

روز قدس روز همبستگی با ملت مظلوم فلسطین و روز منکوب کردن تروریسم دولتی رژیم صهیونیستی است؛ این یادگار بزرگ امام راحل(ره) نور امید را در دل‌های مستضعفان روشن می‌کند و لرزه بر اندام مستکبران می‌اندازد.

,

دامان ناپاک امریکا و اسرائیل غاصب به خون حاج قاسم سلیمانی و یارانش آغشته شده و خباثت بعضی سران وابسته کشورهای عربی در علنی کردن ارتباط با رژیم صهیونیستی و نیز توطئه شوم معامله قرن تفاوت‌های روز قدس امسال با سال‌های گذشته را پررنگ‌تر کرده است.

,

این جنایت‌هایی است که ننگ آن دامان همه کسانی را که با آن همکاری و از آن حمایت می‌کنند را می‌گیرد و عواقبی بس رعب‌انگیز برای جبهه باطل در بطن خود دارد و آتش خشم فلسطینیان و همه مسلمانان جهان را بیش از پیش شعله‌ور خواهد کرد.

,

تمامی حوادث و اتفاقات منطقه بر این گزینه تأکید دارند که فلسطین کماکان مسئله اصلی دنیای اسلام است و بر اساس همین واقعیت است که رهبر فرزانه انقلاب ایران حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله العالی) همچنان رژیم صهیونیستی را مشکل اصلی دانسته و مسلمانان را از هرگونه انحراف از این دشمن و مشغول شدن به خود برحذر می‌دارند.

,

در سالی که ویروس منحوس کرونا اجازه برگزاری تجمعات از جمله برگزاری راهپیمایی روز قدس را در عالَم سلب کرده، ما اصحاب رسانه استان قزوین ضمن درود به روح پُر فتوح بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و شهدای جبهه مقاومت به ویژه شهید قدس، حاج قاسم سلیمانی و تجدید پیمان با رهبر حکیم و فرزانه‌مان حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی)، تأکید می‌کنیم مبارزه با رژیم اشغالگر تا آزادی قدس شریف، آرمان انقلاب اسلامی مردم ایران است و به زودی ایران اسلامی با کمک سایر ملت‌های مسلمان رویای صادقه سردار شهیدمان را عملی کرده و در مسجد الاقصی نماز شکر بجا خواهد آورد.

,

ما ضمن هشدار به رژیم صهیونیستی از ملتهای مسلمان بویژه ملت مسلمان ایران می‌خواهیم پر قدرت‌تر از گذشته با مدد جستن از ذات حضرت باری تعالی و استفاده از طرق مختلف بخصوص ابزار رسانه و فضای مجازی با زنده نگه داشتن آرمان قدس، حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام دارند و بدانند این وعده خداوند که «باطل ماندنی نیست»، قطعی است و این غده سرطانی همچون ویروس منحوس کرونا عمر کوتاهی داشته و نفس‌های آخر خود را می‌کشد.
ان شاءالله.

,
,

سازمان بسیج رسانه استان قزوین
خانه مطبوعات استان قزوین
انجمن صنفی کارگری روزنامه نگاران استان قزوین
انجمن روزنامه نگاران مسلمان استان قزوین

,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه