اخبار داغ

فعال فرهنگی هرمزگان مطرح کرد؛

رژیم صهیونیستی محکوم به نابودی است

رژیم صهیونیستی محکوم به نابودی است
کمانداری گفت: آرمان فلسطین فریاد آزادیخواهی ملتی است که تا کنون زیر بار ظلم غاصبان نرفته اند و امروز نیز سیلی های پی در پی را به گوش این ظالمان تاریخ می نوازند، گروههای جهادی فلسطین تا آزادی قدس از پای نخواهند ایستاد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فتح الله کمانداری  فعال فرهنگی هرمزگان و مسئول بسیج هنرمندان بندرلنگه در گفتگو با خبرنگار هرمز با اشاره به فرا رسیدن روز قدس اظهار کرد: مسلمانان جهان روز به روز بیشتر به واقعیت نام گذاری و اهمیت روز قدس توسط معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) و دوراندیشی و درایت ایشان پی می برند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,  ,

مسئول بسیج هنرمندان بندرلنگه افزود: روز قدس تنها یک نام گذاری و راهپیمایی نیست بلکه یک یادآوری به همه مسلمانان و آزادیخواهان جهان است که هیچگاه قدس شریف و ظلم صهیونیست های غاصب به ملت مظلوم فلسطین را فراموش نکنند روز قدس نماد و فریاد مظلومیت کشور فلسطینی است که زیر یوغ استعمار رژیم کودک کش اسرائیل قرار گرفته است.

,

کمانداری ادامه داد: آرمان فلسطین فریاد آزادیخواهی ملتی است که تا کنون زیر بار ظلم غاصبان نرفته اند و امروز نیز سیلی های پی در پی را به گوش این ظالمان تاریخ می نوازند، گروههای جهادی فلسطین تا آزادی قدس از پای نخواهند ایستاد.

,

وی اضافه کرد: این رژیم غاصب با ترفندهای آمریکا این شیطان بزرگ هنوز در سر، سودای اشغال تمامی سرزمین فلسطینی را به بهانه هایی واهی از جمله شهرک سازی و… می پرورانند و به دنبال تحمیل معامله های نگین خود هستند ولی نمیدانند که دست چدنی آنها رو شده است.

,

این فعال رسانه ای هرمزگان تصریح کرد: اگر تا دیروز مردم فلسطین با سنگ جلوی صهیونیست ها ایستادگی و مبارزه می کردند امروز با موشک جواب دندانشکنی به آنها می دهند و این خود نشات گرفته از آرمان های انقلاب اسلامی است.

,

وی خاطرنشان کرد: این وعده الهی است که قدس شریف به دست جوانان فلسطینی آزاد خواهد شد و اسرائیل نابود شدنی است.

,

مسئول بسیج هنرمندان بندرلنگه اضافه کرد: «رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید» این فرازی از بیانات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بود که به‌ عنوان مهمترین و به‌یادماندنی‌ترین جمله‌ی رهبر انقلاب اسلامی در سال ۹۴ از نگاه مردم انتخاب شد و شمارش معکوسی است بر نابودی رژیم اشغالگر اسرائیل.

,

کمانداری گفت: حمایت از فلسطین در عرصه‌های گوناگون سیاسی، دیپلماسی و افکار عمومی توأم با تهاجم و دشمنی همه‌جانبه با رژیم صهیونیستی از پیش از آغاز انقلاب اسلامی تا پیروزی آن از سوی رهبران نهضت و پس از آن به منزله‌ی راهبرد خدشه‌ناپذیر جمهوری اسلامی ایران، همواره پیگیری شده است.

,

این فعال فرهنگی هرمزگان با اشاره به تاثیرات انقلاب اسلامی بر جنبش های فلسطینی، خاطرنشان کرد: یکی از بازتاب های خارجی انقلاب اسلامی، دمیدن روح امید در میان نهضت های آزادی بخش و اسلامی بود واین جنبش ها و نهصت های مقاومت فلسطینی تا محو اسرائیل این غده سرطانی و همچنین انتقام خون شهدای انتفاضه فلسطینی ادامه خواهد داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه