اخبار داغ

فرمانده سپاه ملایرخبر داد؛

توزیع ۲ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی در سومین مرحله رزمایش کمک‌های مؤمنانه در ملایر

توزیع ۲ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی در سومین مرحله رزمایش کمک‌های مؤمنانه در ملایر
سید جواد حسینی گفت: در سومین مرحله رزمایش کمک‌های مؤمنانه ملایر ۲ و ۵۰۰ بسته معیشتی توزیع می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید جواد حسینی، فرمانده سپاه ملایر در گفت‌وگو با خبرنگار عصر همدان؛ با اشاره به برگزاری سومین مرحله رزمایش کمک‌های مؤمنانه در ملایر اظهار کرد: با توجه به سخنان رهبری در نیمه شعبان برگزاری سه مرحله رزمایش کمک‌های مؤمنانه در دستور کار قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی افزود: به همت خیرین و بسیجیان ملایری دو مرحله رزمایش در ملایر برگزار شد که در نخستین مرحله هم‌زمان با آغاز ماه مبارک رمضان بیش از ۴ هزار بسته معیشتی توزیع شد.

,

فرمانده سپاه ملایر به همکاری و هم‌افزایی ادارات و نهادهای ملایر در برگزاری این رزمایش اشاره کرد و  گفت: دومین مرحله هم‌زمان با ولادت کریمه اهل‌بیت امام حسن(ع) برگزار شد.

,

وی افزود: در دومین مرحله  ۳ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان ملایر توزیع شد.

,

حسینی به شناسایی ۶ هزار خانوار نیازمند در ملایر اشاره کرد و گفت: به همت حوزه‌های مقاومت و پایگاه‌های بسیج این خانوارها شناسایی شدند و با حفظ کامل شان آنان توزیع بسته‌های معیشتی در بین آنان انجام می‌شود.

,

وی به برگزاری سومین مرحله رزمایش کمک‌های مؤمنانه به مناسبت عید فطر اشاره کرد و گفت: این مرحله روز پنجشنبه آخر ماه رمضان برگزار می‌شود.

,

فرمانده سپاه ملایر بابیان اینکه در سومین مرحله ۲ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی توزیع می‌شود، تصریح کرد: ارزش تقریبی هرکدام از این بسته‌ها بین ۳۰۰ تا ۳۵۰ هزار تومان است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه