اخبار داغ

نماینده منتخب مردم یزد و اشکذر در مجلس اعلام کرد؛

بیانات رهبر انقلاب در روز قدس زمینه‌ساز نابودی رژیم اشغالگر قدس

بیانات رهبر انقلاب در روز قدس زمینه‌ساز نابودی رژیم اشغالگر قدس
جوکار با اشاره به اینکه منتظر بیانات مقام معظم رهبری در روز قدس هستیم، گفت: بیانات رهبر انقلاب در روز قدس زمینه‌ساز نابودی رژیم اشغالگر قدس خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد صالح جوکار در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، در خصوص سخنرانی رهبر معظم انقلاب در روز قدس، گفت: امسال مقام معظم رهبری حتماً بحث‌ها و گفتمان جدیدی را خواهند داشت و سخنرانی حضرت آقا در این روز بدون شک تأثیرات بسزایی در پیشبرد اهداف و آرمان‌های فلسطین خواهد داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

نماینده منتخب مردم یزد و اشکذر در مجلس با تأکید بر اینکه همه ما منتظر فرمایشات رهبر معظم انقلاب در روز قدس هستیم خاطرنشان کرد: بدون شک این سخنان سرلوحه‌ای برای پیشبرد و تحقق حقوق مردم فلسطین و نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود.

,

وی با اشاره به اینکه راهپیمایی روز قدس یادگاری از سوی حضرت امام خمینی (ره) است که در طول چهل سال گذشته به‌خوبی و با حضور پرشکوه مردم جمهوری اسلامی برگزارشده است گفت: این راهپیمایی برای زنده نگه‌داشتن آرمان و نام فلسطین و اینکه به‌غفلت سپرده نشود که در طول چهل سال گذشته هرروز بر وسعت آن در دنیا افزوده شد و در اثر آن‌یک اتحاد شکل‌گرفته که رژیم صهیونیستی یک رژیم جعلی است و باید نابود شود و حقوق مردم مظلوم فلسطین رعایت گردد.

,

نماینده منتخب مردم یزد و اشکذر در مجلس با تأکید بر اینکه اسرائیل، رژیمی نیست که بر اساس مشروعیت و محبوبیت مردمی بنا شده باشد و یک رژیم اشغالگر است اضافه کرد: امسال که به خاطر کرونا راهپیمایی روز قدس را نداریم، در فضای مجازی و ذهن‌ها و قلب‌ها بحث فلسطین زنده نگه‌داشته می‌شود.

,

وی بابیان اینکه راهپیمایی روز قدس تا زمانی تداوم خواهد داشت که رژیم صهیونیستی از روی زمین محو شود، اظهار داشت: همان‌طور که حضرت امام و مقام معظم رهبری نیز در خصوص نابودی اسرائیل یک تقویم زمانی را مطرح کردند، امیدواریم که رژیم هر چه سریع‌تر نابود و حق مردم مظلوم فلسطین به آن‌ها بازگردانده شود.

,

 

,

امروزه جبهه مقاومت تقویت شده و از هرزمانی قدرت بیشتری دارد

, امروزه جبهه مقاومت تقویت شده و از هرزمانی قدرت بیشتری دارد, امروزه جبهه مقاومت تقویت شده و از هرزمانی قدرت بیشتری دارد,

جوکار با اشاره به اینکه امروزه جبهه مقاومت تقویت شده و از هرزمانی قدرت بیشتری دارد، افزود: جبهه مقاومت تقریباً یک جبهه منطقه‌ای از همه مردم مسلمان کشورهای منطقه ایجادشده و این مسئله چیزی است که هم نویدبخش برای تحقق آرمان‌های فلسطین و هم تهدیدی برای رژیم صهیونیستی و همپیمانانش است. یقیناً هدف نهایی نابودی رژیم صهیونیستی و مقدمه‌ای برای ایجاد منطقه‌ای با صلح و با ثبات متعلق به مسلمان خواهد بود.

,

نماینده منتخب مردم یزد و اشکذر در مجلس با تأکید بر اینکه آمریکا به عنوان ‌یک قدرت شیطانی و حامی همیشگی رژیم صهیونیستی ناچار به ترک منطقه است اذعان داشت: آمریکا امروز از کشورها بیرون رانده و جایی در کشورهای منطقه ندارد که آن‌هم به برکت تلاش‌ها و جهادگری‌های سالیان سال سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در سطح منطقه است و باید گفت که خون این شهید بزرگ در حال به بار نشستن است.

,

وی با اشاره به اینکه آمریکا اکنون در منطقه غرب آسیا به بن‌بست خورده و باید به ترک این منطقه فکر و این کار را عملیاتی کند اظهار داشت: آمریکا که شعار از نیل تا فرات می‌داد ترس و وحشت زیادی از مسلمان و جبهه مقاومت دارد و ان‌شاءالله با ادامه این مسیر حق به حقدار که فلسطین است خواهد رسید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه