اخبار داغ

امام جمعه اهل سنت اسدیه:

حمایت از فلسطین بر هر مسلمانی لازم است/ تبدیل شدن قدس به نماد اتحاد مسلمین

حمایت از فلسطین بر هر مسلمانی لازم است/ تبدیل شدن قدس به نماد اتحاد مسلمین
مولوی عبدالهی گفت: امروز قدس به نماد اتحاد مسلمین تبدیل شده و موضوع فلسطین یک امتحان برای غیرت مسلمانان جهان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مولوی سید احمد عبدالهی امام جمعه اهل سنت شهر اسدیه در گفت‌وگو با خاورستان، در مورد اهمیت روز قدس با اشاره به آیه سُبْحَانَ الَّذِی أَسْرَىٰ بِعَبْدِهِ لَیْلًا مِنَ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ إِلَى الْمَسْجِدِ الْأَقْصَى الَّذِی بَارَکْنَا حَوْلَهُ لِنُرِیَهُ مِنْ آیَاتِنَا ۚ إِنَّهُ هُوَ السَّمِیعُ الْبَصِیرُ سوره اسراء (1)، اظهار کرد: خداوند متعال در این آیه جایگاه مسجدالاقصی را بیان کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،, خاورستان،, خاورستان،,
 
,
وی افزود: مسجد الاقصی و قدس متعلق به جهان اسلام است و به یک قشر و مذهب خاصی ارتباط ندارد.
,
 
,
امام جمعه اهل سنت اسدیه بیان کرد: ارزش مسجدلاقصی به این دلیل است که قبله اول مسلمانان بوده و مفتخر به میزبانی سیدالمرسلین پیامبر خدا حضرت محمد (ص) در شب معراج است.
,
 
,
مولوی عبدالهی عنوان کرد: امروز قدس در چنگال صهیونیست‌های غاصب است و بر هر مسلمانی لازم است از مظلوم، حمایت و از ظالم مراتب نفرت و انزجارش را اعلام کند.
,
 
,
وی با بیان این‌که امروز قدس به نماد اتحاد مسلمین تبدیل شده، اظهار کرد: امروز موضوع فلسطین یک امتحان برای غیرت مسلمانان جهان است.
,
 
,
امام جمعه اهل سنت اسدیه با اشاره به جنایتی که اسرائیل در کشور فلسطین مرتکب می‌شود، اماکن مذهبی این کشور را مورد تاخت و تاز قرار می‌دهد، برای یهودیان شهرک سازی می‌کند، مسلمانان فلسطین را مورد تهاجم قرار داده و زن و کودکان را به خاک و خون می‌شکد، تاکید کرد: نباید این جنایات را فراموش کرد و باید برای حمایت از ملت مظلوم فلسطین به پا خواست.
,
 
,
مولوی عبدالهی بیان کرد: روز قدس همزمان با جمعه آخر ماه مبارک رمضان یکی از یادگارهای بسیار خوب امام خمینی (ره) است و نباید تاثیر گذاری آن را در پیروزی و مقاومت ملت فلسطین در برابر رژیم صهیونیستی فراموش کنیم.
,
 
,
وی تاکید کرد: مسلمانان نباید در مقابل کشور فلسطین و روز قدس بی تفاوت باشند و توطئه‌های صهیونیست‌ها و اربابشان آمریکای جنایتکار را فراموش کنند.
,
 
,
امام جمعه اهل سنت اسدیه با بیان این‌که امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا راهپیمایی روز قدس برگزار نخواهد شد و مردم نخواهند توانست حمایت خود را از فلسطین در قالب حضور در راهپیمایی اعلام کنند، افزود: لازم است به روش‌های دیگر و از طریق فضای به هر نحوی که شده مراتب نفرت و انزجار  خود را از جنایات اسرائیل اعلام کنیم.
,
 
,
مولوی عبدالهی تاکید کرد: امسال نیز مردم باید حمایت خود را از ملت مظلوم و بی دفاع فلسطین ابراز کنند تا قوت قلبی برای مردم مسلمان فلسطین باشد.
,
 
,
وی خطرنشان کرد: ان شاءالله شاهد روزی باشیم که قدس از چنگال اسرائیل غاصب آزاد شود و مسلمانان آزادانه در مسجدالاقصی نماز به پا دارند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه