اخبار داغ

رئیس دانشگاه قم:

در روز قدس تصاویر جنایات اسرائیل در فضای مجازی منتشر شود

در روز قدس تصاویر جنایات اسرائیل در فضای مجازی منتشر شود
دیرباز رئیس دانشگاه قم با اشاره به اینکه در روز قدس تصاویر جنایات رژیم غاصب اسرائیل در فضای مجازی منتشر شود گفت: مقام معظم رهبری هم در روز قدس سخنرانی خواهند داشت که مطمئناً مسائل مهمی را مطرح خواهند کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  عسکر دیرباز در گفتگو با خبرنگارقم فردا،ضمن گرامی داشت روز جهانی قدس اظهار کرد: حضرت امام خمینی(ره) در اوایل انقلاب اسلامی، جمعه آخر ماه مبارک رمضان را به عنوان روز جهانی قدس اعلام کردند و از همان سال به صورت مرتب در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان آزادی خواهان و مردم مسلمان جهان آرمان فلسطین را فریاد می زنند و اقداماتی را انجام می دهند.

رئیس دانشگاه قم بیان کرد: مهم‌ترین حرکت روز جهانی قدس راهپیمایی این روز است این کار علاوه بر اینکه همبستگی بین امت اسلامی را افزایش می دهد برای غیرمسلمانان جهان هم آرمان فلسطین را به عنوان مهمترین مسئله مسلمانان معرفی می کند.
وی افزود: از طرفی راهپیمایی روز جهانی قدس باعث می شود که رژیم غاصب اسرائیل و استکبار جهانی هر سال احساس خطر بیشتری کنند، از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون مسئله آزادی قدس و آرمان فلسطین در میان نسل های انقلاب اسلامی جا افتاده است و رژیم جعلی صهیونیستی هر سال منفورتر می شود.

دیرباز خاطرنشان کرد: امسال با توجه به اینکه ویروس کرونا در تمام جهان گسترش پیدا کرده و شرایط را متفاوت کرده است البته این ویروس در ایران تا حدودی کنترل شده است اما مسئولین کشور این‌طور تشخیص دادند که امسال راهپیمایی روز جهانی قدس صورت نگیرد تا سلامت مردم بیش از پیش محفوظ بماند.

رئیس دانشگاه قم ادامه داد: با توجه به گسترش فضای رسانه ای و فضاهای مجازی فعالان رسانه ای و مردم از این فضا استفاده کنند و مسئله آرمان فلسطین را یادآور شده و دیدگاه های خودشان را مطرح کنند و همبستگی خودشان را با آرمان فلسطین به نمایش بگذارند.

دیرباز تأکید کرد: در فضای مجازی جنایات رژیم کودکش کش اسرائیل باید منتشر شود و به همه جهان این حجم از جنایت و وحشی گری این رژیم یادآور شود اگرچه راهپیمایی‌های خیابانی تأثیرگذاری خیلی بیشتری دارد اما باید از این فضاها هم در شرایط کنونی بهره برد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا،,
,
,
,
,
,
,
,
,
,


وی ادامه داد: در فضای رسانه ای آرمان فلسطین باید به عنوان مسئله اول جهان اسلام زنده نگه داشته شود تا وحدت امت اسلامی مستحکم تر شود مقام معظم رهبری هم در روز قدس سخنرانی خواهند داشت که مطمئناً مسائل مهمی را مطرح خواهند کرد.


انتهای پیام/

,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه