اخبار داغ

قطر از ضربه مهلک کرونا بر جام جهانی 2022 هراس دارد

قطر از ضربه مهلک کرونا بر جام جهانی 2022 هراس دارد
شیوع کرونا در همه جای نقاط جهان میزبان جام جهانی 2022 را به وحشت انداخته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ قطر که میزبانی مسابقات جام جهانی 2022 را برعهده دارد، سخت نگران پیامدهای شیوع کرونا و تاثیر منفی بر مسابقات جام جهانی است که 2 سال دیگر برگزار خواهد شد.

در این مورد کشور میزبان بازی ها نگران است که با وجود سرمایه‌گذاری های کلان، هواداران از سایر نقاط جهان، رغبتی به حضور در مسابقات از خود نشان ندهند.

همینطور به خاطر تاثیرات روانی و اقتصادی کرونا، دوستداران فوتبال امکان سفر به این کشور را پیدا نکنند.

به نقل از کورا، این مقام اظهار داشت: در مسابقات قهرمانی باشگاه های جهان که دسامبر گذشته در قطر برگزار شد، به هواداران همه تیم‌ها خدمات زیادی به خصوص در زمینه حمل  و نقل آسان دادیم. تلاش کردیم به آنها ثابت کنیم به فکر راحتی آنها هستیم.اما برای مسابقات جام جهانی، دلهره داریم.

وی افزود: نگرانی عمده ما به خاطر رکود اقتصادی است که به خاطر کرونا، به همه مردم جهان آسیب زده است.این مساله منجر می شود که برخی از مردم نتوانند به جام جهانی 2022 سفر کنند.

او تصریح کرد:در شرایط کنونی وارد مرحله رکورد اقتصادی می شویم. شکی نیست که نگرانی عمده  ای در مورد اقتصاد جهانی وجود دارد. تا جایی که وحشت داریم هواداران بلیت هواپیما خریداری نکرده و برای دیدن بازی ها به اینجا سفر نکنند. مشکلی که اکنون با آن مواجه هستیم، همین مساله است. این که می دانیم پس از خاتمه بحران کرونا، چه رکود عظیمی جهان را فرا خواهد گرفت.

انتهای پیام/ا

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه