اخبار داغ

استاندار مرکزی:

روز قدس به عنوان یک روز شناسنامه دار مطرح است/مدیران برای پیگیر بودجه های ملی باشند

روز قدس به عنوان یک روز شناسنامه دار مطرح است/مدیران برای پیگیر بودجه های ملی باشند
آقازاده استاندار مرکزی با اشاره به اینکه روز قدس به عنوان یک روز شناسنامه دار مطرح است گفت: روز قدس به عنوان یک پدیده جهانی و مردمی امروز جای خود در جهان پیدا کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ سید علی آقازاده استاندار مرکزی در شورای برنامه ریزی و توسعه استان مرکزی با اشاره به اینکه روز قدس به عنوان یک روز شناسنامه دار مطرح است گفت: روز قدس به عنوان یک پدیده جهانی و مردمی امروز جای خود در جهان پیدا کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

آقازاده اظهار کرد: همه ساله ملت ایران و همه ملت های مسلمان و به تبع آن مردم استان مرکزی در آخرین ماه مبارک رمضان برای اعلام انزجار خود از رژیم صهیونیستی به خیابان ها می آیند.

,

وی ادامه داد: حمایت های چهل ساله ملت ایران و ملت های مسلمان تاثیرات بسیار خوبی برای آزادی قدس شریف داشته و رژیمی که با اهداف خیالی نیل تا فرات را دنبال می کرد امروز دنبال این است که موجودیت خود را بتواند حفظ کند.

,

استاندار مرکزی بیان کرد: امسال به دلیل شرایطی که در کشور وجود دارد از نعمت حضور در راهپیمایی روز قدس بی بهره هستیم اما با برنامه ریزی انجام شده مردم ایران به خصوص جوانان با حضور معاند دار در فضای مجازی انزجار خود را از رژیم غاصب صهیونیستی و حامیان آنها نشان خواهند داد.

,

وی اضافه کرد: بیانات مقام معظم رهبری در روز قدس به عنوان فصل الخطاب می تواند چراغ راه دیگری در راه این مبارزه و احقاق حق ملت مظلوم فلسطین و پایانی ظلم ظالمان برای ما باشد.

,

استاندار مرکزی بیان کرد: عملیاتی کردن فرمایشات مقام معظم رهبری و ادامه پرقدرت راه مقاومت می تواند در آزادی قدس شریف بسیار موثر باشد و همه باید در این مسیر ثابت قدم باشیم.

,

وی در ادامه به موضوع بودجه اشاره کرد و گفت: با اصرار و پیگیری های زیادی که انجام شد متاسفانه در بودجه ۹۹ اختیارات بیشتری واگذار نشد اما به دستگاه های ملی اختیارات زیادی واگذار شد و این می تواند یک فرصت برای دستگاه های استانی باشد که از دستگاه های ملی خود بهتر استفاده کنند.

,

آقازاده ادامه داد: نیاز است مدیران استانی امسال بیشتر از سال های گذشته برای پیگیری های بودجه های ملی تلاش کنند.

,

استاندار مرکزی بیان کرد: با توجه به اینکه امسال سال آخر دولت است و برخی از پروژه ها نیمه تمام مانده اند نیاز است که پروژه های با پیشرفت ۸۰ درصد به بالا تا پایان سال به بهره برداری برسند.

,

وی اضافه کرد: انتظار داریم دستگاه های اجرایی استان با ابتکار عمل خود از دستگاه های ملی برای تکمیل پروژه ها تلاش کنند و مدیری در استان زرنگ است که بتواند بودجه بیشتری به استان بیاورد.

,

استاندار مرکزی بیان کرد: لیست پروژه های عمرانی قابل افتتاح و بهره برداری تا سال ۱۴۰۰ باید تا شنبه اعلام شود و فرمانداران در راستای تکمیل آنها برنامه ریزی داشته باشند.

,

وی با اشاره به اینکه در استان مرکزی ۷۷ پروژه داریم که اعتبار آنها محدود است و میانگین هر پروژه یک میلیارد تومان است  افزود:ا دولت تلاش دارد پروژه های بالای ۸۰ درصد را به اتمام برساند که نسبت به اعتبارات استانی یک درصدی تخصیص داده شده و باید از این اعتبارات به نحو درستی استفاده کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه