اخبار داغ

امام جمعه دلفان:

انزجار از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی به تصویر کشیده شود

انزجار از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی به تصویر کشیده شود
حجت الاسلام علی اکبر جمیاری گفت: گرچه در شهرستان‌ها به خاطر شیوع ویروس کرونا برگزاری راهپیمایی مقدور نیست اما تفکر ضد اسرائیلی تعطیل نخواهد بود و در فضای مجازی باید این انزجار به تصویر کشیده شود تا اهمیت این موضوع مشخص شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا حجت الاسلام علی اکبر جمیاری در گفت‌وگو با سفیرافلاک با اشاره به پیش رو بودن روز قدس اظهار داشت: با توجه به اینکه غده سرطانی اسرائیل باید نابود شود و تمام گرفتاری‌های ممالک اسلامی حمایت آمریکا و ایادی آن از اسرائیل است این روز اهمیت ویژه ای خواهد داشت.


وی افزود: در حقیقت اسرائیل به دنبال این است که کشورهای مسلمان را تصرف کند و صهیونیسمی از نیل تا فرات را ایجاد کند ولی ملت مظلوم فلسطین به عنوان ملت مسلمان و برادر ما باید حمایت شوند و از آنها دفاع شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,
,
,
,


امام جمعه دلفان با بیان اینکه چون مدت زیادی قدس قبله مسلمانان بوده اهمیت ویژه‌ای برای مسلمانان دارد، گفت: حکومت اسلامی ایران به دنبال ایجاد مقدمه‌ای برای ظهور حضرت ولیعصر است و یکی از اهداف بزرگ حکومت اسلامی نجات فلسطین و آزادی قدس است که سبب اهمیت ویژه قدس و روز قدس می‌شود.


وی بیان کرد: در سال‌های اخیر ایران در از بین بردن داعشی که آمریکا و اسرائیل ایجاد کرده‌اند،موفقیت‌های زیادی داشته است در نتیجه پایه‌های حکومت اسرائیل و رژیمش سست شده است.


جمیاری با تاکید براینکه امسال نیز اسرائیل باید محکوم شود، گفت: اهمیت روز قدس نباید پوشیده باشد و نهادهای فرهنگی و شهرداری‌ها فضاسازی های لازم را انجام دهند گرچه در شهرستان‌ها به خاطر شیوع ویروس کرونا برگزاری راهپیمایی مقدور نیست اما تفکر ضد اسرائیلی تعطیل نخواهد بود و در فضای مجازی باید این انزجار به تصویر کشیده شود تا اهمیت این موضوع مشخص شود.

,
,
,
,
,
,
,
,

معامله قرن رو به افول است

, معامله قرن رو به افول است,

وی در رابطه با شکسته شدن معامله قرن عنوان کرد: در حقیقت این معامله رو به افول و نابودی است و نمی توانند این معامله را انجام دهند و در هر جایی که جمهوری اسلامی ایران مخالف باشد محکوم به شکست خواهد شد و این معامله چون ضد اسلام و قرآن است محکوم به شکست بوده و مطمئناً این نوع تعاملات و معامله‌ها نمی توانند اروپا را نجات دهد.


امام جمعه دلفان با اشاره به جناح گیری آلمان علیه حزب الله تصریح کرد: ماهیت این کشور‌ها باید مشخص شود و نگاهشان را در رابطه با حزب الله بیان کنند تا بر مردم دنیا ثابت شود آنها نیز تفکر اسراییلی داشته و جز نوکران اسرائیل هستند.

,
,
,
,


وی خاطر نشان کرد:مشخص است که منافع آلمان، آمریکا و اسرائیل مشترک است که حزب‌الله را نیروی تروریسم می خوانند در حالی که حزب‌الله یک نیروی ضد تروریسم و ضد غاصبین است به همین دلیل به آنها فشار می‌آید.

جمیاری خاطر نشان کرد: اگر تروریسم به معنای دفاع از کشور و اسلام است و نگاه آنها این است پس ما هم تروریسم هستیم و این نشان از خباثت و نوکری آلمان نسبت به آمریکا ،اسرائیل و منافع مشترک آنهاست.

,
,
,
,


وی بیان کرد: ما با تفکر صهیونیسم و اسرائیل مخالفیم چه آلمان باشد یا غیر آلمان و اگر آلمان به این اظهارات خود ادامه دهد قطعا تفکر او نیز تبدیل به تفکر اسرائیلی می‌شود ما با او مخالفت نیز می کنیم و این آتش دامان آلمان را نیز خواهد گرفت.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه