اخبار داغ

جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد:

مهمترین ویژگی عشایر، وفاداری به نظام مقدس جمهوری اسلامی است

مهمترین ویژگی عشایر، وفاداری به نظام مقدس جمهوری اسلامی است
زارع کمالی جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با بیان اینکه عشایر هیچ نقطه خاکستری را در مقابل نظام جمهوری اسلامی ندارند گفت: مهمترین ویژگی عشایر، وفاداری به نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، حسین زارع کمالی روز گذشته در جمع عشایر شهرستان ابرکوه با بیان اینکه عشایر چه در قبل و چه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد تلاش‌ها و حضور این عزیزان در تمام صحنه‌ها شاهد بودیم گفت: عشایر در پیروزی انقلاب اسلامی نقش اثرگذاری را ایفا کردند و نمی‌شود این نقش را انکار کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به ایستادگی عشایر به عنوان اولین گروه در مقابل دشمنان ایران اسلامی در هشت سال جنگ تحمیلی، اضافه کرد: بعدازآن هم عشایر در جنگ اقتصادی نقش بسزایی را ایفا کردند که نمونه آن را می‌توان تولید 25 درصدی لبنیات و فرآورده‌های گوشتی و تولید 40 درصد صنایع‌دستی کشور از سوی عشایر اشاره کرد.

,

وی گفت: اگر به‌ جای‌جای ایران اسلامی بنگرید اثرات حرکت عشایر به‌خوبی قابل‌مشاهده است و خود را برای نظام و انقلاب فدا کردند.

,

زارع کمالی با بیان اینکه اگرچه تعداد عشایر نسبت به جمعیت کشور کم است ولی تعداد شهدای این قشر نشان‌دهنده وفاداری این عزیزان به انقلاب اسلامی است اظهار داشت: علی‌رغم تلاش‌های ضدانقلاب برای ایجاد مشکلات برای مردم ایران اسلامی، ولی عشایر به‌خوبی در مقابل آنها ایستادگی و نقشه‌های شوم آنها را خنثی کردند.

,

جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد وفاداری عشایر به نظام مقدس جمهوری اسلامی را مهمترین ویژگی این قشر در کشور اعلام کرد و افزود: عشایر علی‌رغم مشکلات عدیده‌ای که دارند ولی هیچ‌گاه از همراهی با نظام کوتاه نیامدند و همیشه همدل و همراه بودند.

,

این مقام مسئول با بیان اینکه عشایر هیچ نقطه خاکستری را در مقابل نظام جمهوری اسلامی ندارند افزود: عشایر باید مواظب باشند که خدایی نکرده دشمن به اهداف شومش دست پیدا کند چون دشمن نقاط قوت جمهوری اسلامی را نشانه گرفته که یکی از این نقاط را می‌توان عشایر نام برد.

,

 

,

اقدامات اثربخش عشایر در زمان کرونا

, اقدامات اثربخش عشایر در زمان کرونا, اقدامات اثربخش عشایر در زمان کرونا,

وی در خصوص فعالیت‌های اثربخش عشایر در کنترل و مدیریت بیماری کرونا در سطح کشور اشاره کرد و ادامه داد: عشایر در تولید ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده و بخش‌های مختلف کشور فعالیت کردند تا بتوانیم شاهد کنترل این بیماری باشیم.

,

زارع کمالی با بیان اینکه گرچه این بیماری مشکلات عدیده‌ای را ایجاد کرد، ولی برکاتی هم داشت افزود: یکی از این برکات این بود که انسان مدرن فکر می‌کرد می‌تواند بدون متکی و اتکا به قدرت لایزال الهی، جهان را مدیریت کند ولی امروز می‌بینیم که همین انسان با ادعاهای بسیار توسط یک میکروب که با چشم هم دیده نمی‌شود، زمین‌گیر می‌شود.

,

جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد اظهار داشت: این بیماری به ما فهماند که نباید از نعمت‌های فراوانی که خدای متعال به ما داده غافل شویم.

,

وی در ادامه با تأکید بر اینکه مسئولان کشور باید قدر این ملت را بدانند افزود: ملت جمهوری اسلامی بسیار بصیر و دانا و همیشه پشتیبان نظام جمهوری اسلامی بوده و هستند.

,

زارع کمالی با اشاره به اینکه کرونا تفاوت تمدن اسلامی و تمدن غربی را نمایان کرد، خاطرنشان کرد: کشورهایی که ادعاهای بسیاری در سطح جهان داشتند ولی امروز می‌بینیم که چگونه در مقابل این ویروس مستأصل شده‌اند و کاری از دستشان برنمی‌آید.

,

جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با تأکید بر اینکه مسئولان و مردم ایران اسلامی به‌خوبی در مقابل ویروس کرونا عمل کردند اظهار داشت: اگر مسئولان و مردم ایران نکات بهداشتی را رعایت نمی‌کردند، نمی‌توانستیم درزمینهٔ کنترل این بیماری برآییم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه