اخبار داغ

با صدور پیامی؛

رام‌الله دستور قطع روابط فلسطین با رژیم صهیونیستی و آمریکا را صادر کرد

رام‌الله دستور قطع روابط فلسطین با رژیم صهیونیستی و آمریکا را صادر کرد
نخست‌وزیر دولت تشکیلات خودگردان فلسطین در کرانه باختری، به وزارتخانه‌های تحت امر فرمان داد تا تصمیم متوقف کردن اجرای توافق‌های دوجانبه با آمریکا و رژیم صهیونیستی را عملا آغاز کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  «محمد اشتیه» نخست‌وزیر دولت تشکیلات خودگردان، چهارشنبه‌شب در نشست فوق‌العاده کابینه به وزارتخانه‌ها دستور داد گام‌های عملی و فوری درباره تصمیمات «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان درباره قطع روابط با رژیم صهیونیستی و آمریکا را بردارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

بر اساس گزارش روزنامه «القدس العربیه»، اشتیه در این نشست که چهارشنبه شب (دیشب) برگزار شد، اعلام کرد: اعلام الحاق [اشغال] اراضی ما و گسترش حاکمیت اسرائیل بر مستعمرات، نقض توافقنامه‌های امضا شده و قانون بین‌الملل و تهدید امنیت منطقه‌ای و بین‌المللی است.

,

وی افزود، این تصمیم رژیم صهیونیستی نشان‌دهنده برنامه کابینه جدید رژیم صهیونیستی است که دنبال نابودی امکان ایجاد کشور مستقل فلسطینی است.

,

در همین زمینه، «صائب عریقات» دبیر کمیته اجرایی سازمان آزادی‌بخش فلسطین (ساف) دیروز  اعلام کرد، تصمیم لغو توافقات فلسطین با اسرائیل و آمریکا وارد فاز اجرایی شده است.

,

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین بامداد چهارشنبه هفته جاری اعلام کرد رام‌الله از این پس به توافقنامه‌های امضا‌شده با رژیم صهیونیستی و آمریکا از جمله توافقات امنیتی مقید نخواهد بود.

,

انتهای پیام/ک

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه