اخبار داغ

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع):

امام خمینی (ره) پیش قراول «مبارزه» با صهیونیست است/ مسئله فلسطین «راهبرد کلان» جمهوری اسلامی

امام خمینی (ره) پیش قراول «مبارزه» با صهیونیست است/ مسئله فلسطین «راهبرد کلان» جمهوری اسلامی
حجت الاسلام حسین علیی با بیان اینکه به هیچ وجه از این راهبرد کلان نظام در خصوص مسئله فلسطین که فراملی و جهانی است غافل نشده و کوتاه نمی آییم، گفت: امام خمینی (ره) پیش قراول مبارزه با صهیونیست است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام حسین علیی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ به مناسبت فرا رسیدن روز قدس به جریان شناسی قدس و مسئله پراهمیت فلسطین اشاره کرد و گفت: قران کریم در ایات متفاوت اولین دشمن اسلام را یهودیت اعلام می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان؛,

وی افزود: وقتی از یهودیت سخن به میان می اوریم منظور یهودیت انحرافی و افراطی است و ما به حضرت موسی ایمان و دین یهودیت را قبول داریم اما یهودیت انحرافی دشمن اسلام است.

,

حجت الاسلام علیی با بیان اینکه صهیونیست ها و یهودی های انحرافی را قبول نداریم و دشمن اصلی خود می دانیم، تصریح کرد: قدس برای اسرائیلی ها اهمیت زیادی دارد به طوری که بن گوریون اولین نخست وزیر اسرائیل می گوید اسرائیل بدون قدس بی معنی است.

,

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) همدان اعلام اخرین جمعه ماه رمضان به عنوان روز قدس را موجب جهانی شدن قدس دانست و گفت: هیچ مسئله ای نمی تواند نظر ما را از قدس شریف برگرداند و به هیچ وجه از این راهبرد کلان نظام در خصوص مسئله فلسطین که فراملی و جهانی است غافل نشده و کوتاه نمی آییم،

,

وی با تاکید براینکه شمارش معکوس برای نابودی رژیم صهیونیستی آغاز شده است، خاطر نشان کرد: شهرک سازی هایی که ایجاد و خانه هایی که غصب می شود به دست مسلمانان و جوانان خواهد افتاد لذا با افزایش شهرک سازی ها نگرانی برایمان ایجاد نمی‌شود چون به دست مجاهدان اسلام خواهد افتاد.

,

حجت الاسلام علیی با بیان اینکه امام خمینی (ره) پیش قراول مبارزه با صهیونیست است، افزود: انتخاب این روز به عنوان روز قدس باعث ایجاد بیداری اسلامی در جهان شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه