اخبار داغ

استاندار قزوین:

دشمن از تمام ظرفیت‌ها علیه ما استفاده کرده است/ ضرورت وحدت و تکیه بر توان داخلی برای غلبه بر دشمن

دشمن از تمام ظرفیت‌ها علیه ما استفاده کرده است/ ضرورت وحدت و تکیه بر توان داخلی برای غلبه بر دشمن
هدایت الله جمالی پور با تاکید براینکه راه توسعه استان قزوین، بهره بردن از تمام ظرفیت‌ها و هم‌افزایی است؛ گفت: امروز دشمنان تمام ظرفیت خود را بسیج کرده‌اند و در هیچ دوره‌ای از تاریخ در چنین وضعیتی قرار نگرفته بودیم که در کنار اقتصاد، واردات و صادرات حتی دارو نیز تحریم شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح قزوین؛ هدایت الله جمالی پور در شورای اداری استان قزوین که با حضور مسئولان مختلف امروز(پنجشنبه) در سالن اجتماعات شهید امامی استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: روز قدس نماد حمایت از مستضعفین بوده و همواره نقش کشور ما در این زمینه پررنگ است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

وی ادامه داد: در این جلسه از چهار نماینده‌ای که فعالیت کرده‌اند، تقدیر می‌شود که این به معنای پایان کار نبوده و از خدمات این افراد باتجربه در سایر صحنه‌ها بهره می‌بریم.

,

استاندار قزوین ابراز کرد: نمایندگان منتخب مجلس یازدهم می‌توانند با بسیج تمام ظرفیت‌ها و استفاده از تجربیات نمایندگان گذشته فعالیت کنند، باید توجه داشت راه توسعه استان بهره بردن از تمام ظرفیت‌ها و هم‌افزایی است.

,

وی افزود: از همکاران فعال در ستاد انتخابات و نهادهای فعال که در راستای برگزاری همراه با آرامش و امنیت انتخابات تلاش‌های خوبی انجام داده‌اند و همچنین از نماینده ولی فقیه در استان و تمام ائمه جمعه نیز تشکر می‌کنیم.

,

این مقام مسئول عنوان کرد: مردم استان بی‌نظیر هستند و در پیشگیری و مقابله با کرونا همکاری بسیار خوبی با کادر درمان داشتند، رسانه‌های استان که قشری زحمت کش هستند نیز در همراه کردن مردم نقش قابل توجهی ایفا کردند.

,

وی ادامه داد: اعضای شورای تامین استان برای ایجاد آرامش تلاش می‌کنند، باید دانست ساختن کشور در سایه تعامل و همفکری همه رقم می‌خورد و با تقابل و قرار گرفتن در مقابل هم با مشکل مواجه می‌شویم.

,

جمالی پور گفت: امروز دشمنان تمام ظرفیت خود را علیه کشور بسیج کرده‌ و در هیچ دوره‌ای از تاریخ در چنین وضعیتی قرار نگرفته بودیم به طوریکه حتی دارو نیز تحریم هستیم و واردات و صادرات نیز با تحریم جدی مواجه شده و نمی‌توانیم صادرات نفتی داشته باشیم.

,

ضرورت وحدت و تکیه بر توان داخلی برای غلبه بر دشمن

, ضرورت وحدت و تکیه بر توان داخلی برای غلبه بر دشمن,

وی افزود: امروز کشورهای عربی همراه با اسرائیل با تمام ظرفیت علیه کشور اقدام می‌کنند، در چنین شرایطی که تمام ظرفیت‌های دشمن به کار گرفته شده شایسته نیست در داخل نیز ما مقابل هم باشیم؛ زیرا مردم از مسئولین توقع دارند، ما در این سال‌ها با اشتباهات مردم را نسبت به خود بی اعتماد کرده‌ایم.

,

استاندار قزوین بیان کرد: لازم است در سال 99 راهی جدید پیش گرفته و منویات رهبر معظم انقلاب را مبنای عملکرد خود قرار دهیم و نباید با رفتارمان ستون‌های نظام را مورد هجمه قرار دهیم، چرا که دشمن نیز برای مقابله با ما آماده است.

,

 

,

وی ادامه داد: کشور بر مبنای خون شهدا بنا شده، ما می‌توانیم با تکیه بر ظرفیت‌های داخلی و با تلاش و مجاهدت بر بسیاری از مشکلات غلبه کنیم، امروز می‌توان گفت حدود 60 تا 70 درصد مشکلات اقتصادی به دست خود ما و با بی تدبیری و تصمیمات اشتباه رقم خورده است.

,

این مقام مسئول اذعان کرد: مردم افکار متفاوتی دارند که در قالب جریانات سیاسی بروز می‌کند و از این رو ضمن داشتن جریانات مختلف لازم است همه درکنار هم بوده و از ظرفیت‌های موجود بهره ببریم و با همدلی و اتحاد موفق شده و بر توطئه‌های دشمن غلبه کنیم.

,

در ادامه حجت الاسلام مجید تلخابی عنوان کرد: از زحمات نمایندگان مجلس دوره دهم کمال تشکر را داریم، در وضعیت بودجه‌ای و شرایط مالی خوبی قرار نداریم و همین امر انجام فعالیت‌های مجلس را با محدودیت مواجه کرده است.

,

وی ادامه داد: طبق حکمت پنجم نهج البلاغه، فکر آینه‌ی صافی است و این تعبیر دارای نکاتی است، آینه هر چیزی که وجود دارد را به همان شکل بازتاب می‌کند.

,

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: فکر ما به دلیل تبلیغات ناجوانمردانه دشمن بویژه در بخش دینی و فرهنگی تحت تاثیر قرار گرفته، استعمار، فکر و اندیشه ورزی را از بین برده و گاهی به همین دلیل، علم نیز به دلیل ناتوانی در تصمیم گیری در خدمت استعمار قرار گرفته است.

,

وی افزود: مردم باید از نظر روحی و روانی و بوسیله قرآن، دعا و مسائل دینی تقویت شوند که در بروز کرونا در این امر غفلت صورت گرفته، در اوج کرونا 22 صدم درصد از ابتلا در نماز جمعه‌ها و 46 درصد برای متروها بود؛ اما متروها بازگشایی شده و مساجد و مراسمات مذهبی تعطیل ماندند؛ لازم است توجه داشت قانونمداری و تبعیت از ستاد کرونا ضرورت دارد اما نباید فکر را تعطیل کرد.

,

این مقام مسئول تاکید کرد: باید به قانون عمل کنیم و تا زمانی که قوانین تغییر نکرده ما موظف به رعایت آن‌ها هستیم.

,

گفتنی است؛ در پایان این مراسم از چهار نماینده استان در مجلس دهم تقدیر شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه