اخبار داغ

با حضور فرمانده سپاه نینوا برگزار شد؛

افتتاح متمرکز مرحله چهارم احداث ۱۴۰ واحد مسکونی در مناطق سیل زده استان

افتتاح متمرکز مرحله چهارم احداث ۱۴۰ واحد مسکونی در مناطق سیل زده استان
آیین افتتاحیه متمرکز مرحله چهارم احداث ۱۴۰ واحد مسکونی به مناسبت سالروز فتح خرمشهر در مناطق سیل زده استان با حضور سردار علی ملک شاهکوهی ؛ فرمانده سپاه نینوا برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما، آیین افتتاحیه متمرکز مرحله چهارم احداث ۱۴۰ واحد مسکونی ظهر امروز به مناسبت سالروز فتح خرمشهر در مناطق سیل زده استان با حضور سردار علی ملک شاهکوهی ؛ فرمانده سپاه نینوا برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

سردار علی ملک شاهکوهی ؛ فرمانده سپاه نینوا در این آیین اظهار کرد: هر چند که یک سال از سیل گذشته اما ما هنوز موضوع مرمت، احداث و بازسازی واحدهای مسکونی آسیب دیده از سیل را رها نکرده ایم و آنرا به جد پیگیری میکنیم.

,

وی افزود: به شما برادران و خواهران عزیزم قول میدهم تا آخر کنارتان خواهیم ماند چرا که خدمت رسانی به شما را رسالت خود میدانیم.

,

سردار ملک در ادامه گفت: یکی از اهداف اصلی احداث کانال های بندولی دیگجه در شهرستان و تسریع روند ساخت سد نرماب جلوگیری از وقوع مجددا سیل و سیلاب های ناگهانی فصلی است.

,
فرمانده سپاه نینوا خاطرنشان کرد: دست ۳۲ هزار نیروی بسیجی که در رفع مشکلات سیل مجاهدت کردند و شاید کمتر زحماتشان به تصویر کشیده شده است را میبوسم و از زحماتشان تقدیر و تشکر میکنم.
,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه