اخبار داغ

منتخب مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس یازدهم:

مجلس یازدهم با چالش‌های جدی مواجه است/ "گام دوم انقلاب" مبنای حرکت مجلس جدید باشد

مجلس یازدهم با چالش‌های جدی مواجه است/ "گام دوم انقلاب" مبنای حرکت مجلس جدید باشد
روح الله عباسپور گفت: مشکلات زیادی در کشور وجود دارد که تحریم‌های بین‌المللی، کرونا و پساکرونا چالش‌های مجلس یازدهم، دولت کنونی و دولت پیش رو به شمار می‌آید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ روح الله بابایی صالح در شورای اداری استان که امروز(پنجشنبه) در سالن اجتماعات شهید امامی استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: باید بتوان از ظرفیت مجلس برای نجات کشور بهره برد و مجلس در قانونگذاری و نظارت عملکرد خوبی داشت و همه ما تحت امر رهبر هستیم و لازم است توجه داشت تخریب هر یک از واحدها، کل مجموعه را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

وی ادامه داد: آب‌های پایین دست محمد آباد با افزایش نیترات مواجه است و نیروگاه سیکل ترکیبی بوئین زهرا نیز از مواردی است که بررسی و پیگیری آن‌ها ضرورت دارد.

,

نماینده مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس گفت: استقرار مرکز دیالیز در آوج، اورژانس 123، پوشش بیش از 80 درصدی صدا و سیما در شهرستان و برخورداری از گاز تمام روستاها از جمله اقدامات انجام شده در حوزه دو شهرستان است.

,

در ادامه روح الله عباسپور عنوان کرد: با تلاش‌های صورت گرفته و قانونمندی دست‌اندرکاران، انتخابات امسال با امنیت کامل و آرامش برگزار شد‌، کشور با مشکلات زیادی مواجه است که تحریم‌های بین‌المللی، کرونا و پساکرونا چالش‌های مجلس یازدهم، دولت کنونی و دولت پیش رو به شمار می‌آید.

,

وی بیان کرد: چندین سال است که راهبرد اقتصادی کشور از جانب رهبر معظم انقلاب بر مبنای اقتصاد مقاومتی بیان می‌شود و از این رو توجه به حوزه اقتصاد و تولید در مجلس اهمیت بالایی پیدا می‌کند، همچنین گام دوم انقلاب می‌تواند مبنای حرکت مجلس جدید باشد.

,

توجه ویژه به اقتصاد و تولید در مجلس

, توجه ویژه به اقتصاد و تولید در مجلس,

منتخب مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس یازدهم ادامه داد: لازم است زمینه صادرات کالا، درون‌زایی، مردمی کردن اقتصاد و زمینه سازی فعالیت بخش خصوصی براساس اصل 44 فراهم شود، در این راستا مجلس وظیفه دارد به منظور تسهیل بازار کسب و کار که در رتبه 155 جهانی قرار داریم و به گفته مقام معظم رهبری 70 خان در برابر تولید وجود دارد، اقداماتی انجام دهد.

,

وی بیان کرد: در حوزه تنقیح قوانین باید قوانین پالایش شود، زیرا گاهی خود این موارد مانع تولید هستند، همچنین ما در حوزه نظارت تاکنون به درستی عمل نکرده‌ایم که لازم است این امر در راستای تولید مورد توجه قرار گیرد.

,

این مسئول اذعان کرد: ترکیب مجلس یازدهم بسیار مناسب است و نیروهای باتجربه و همچنین جوانان از تمام حوزه‌ها در آن حضور دارند که این ظرفیت‌ها می‌تواند به داشتن عملکرد خوب کمک کند.

,

در ادامه فاطمه محمدبیگی اظهار کرد: امروز دغدغه قدس، دغدغه بشریت بوده و مختص به اسلام نیست و پیگیری آن برای ما جزء ضروریات و واجبات است.

,

وی ادامه داد: در زمینه وضع قوانین و نظارت وظایف سنگینی متوجه مجلس است و لازم است برای حل مشکلات جامعه مثلث مردم، مجلس و مسئولین شکل بگیرد و امروز فارغ از سلایق سیاسی و جناح و حزب‌گرایی اینجا ایستاده‌ام و با محوریت محرومیت زدایی و حمایت از اقشار آسیب پذیر عمل خواهیم کرد.

,

منتخب مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس یازدهم بیان کرد: نظام اسلامی چهره مقتدرانه خود را با رتبه عالی به جهان معرفی کرده؛ اما در حوزه معیشت در وضعیت مناسبی قرار نداریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه