اخبار داغ

در اولین جلسه شورای اداری درگز مطرح شد؛

خدمت به مردم، خدمت به اسلام و قرآن است

خدمت به مردم، خدمت به اسلام و قرآن است
امام جمعه درگز گفت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی، خدمت به مردم در واقع همان خدمت به اسلام و قرآن است؛ لذا همه مسئولین باید تلاش کنند در این زمان محدودی که در اختیار دارند تمام توان خود را در جهت خدمت به مردم به کار گیرند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ حجت الاسلام محمدحسین ایروانی ظهر امروز در اولین جلسه شورای اداری شهرستان درگز، خدمت به مردم را زمینه غفران الهی و تقرب به پروردگار دانست و اظهار کرد: اگر خداوند کسی را دوست داشته باشد او را در مسیری قرار می دهد که محل رجوع مردم باشد، لذا فرصت خدمتگزاری به مردم، بالاترین لطف پروردگار است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی افزود: در نظام مقدس جمهوری اسلامی، خدمت به مردم در واقع همان خدمت به اسلام و قرآن است؛ لذا همه مسئولین باید تلاش کنند در این زمان محدودی که در اختیار دارند تمام توان خود را در جهت خدمت به مردم به کار گیرند.

,

امام جمعه درگز گفت: در مواجهه با تمام مسئولیت ها ممکن است دو نگاه مثبت و منفی وجود داشته باشد که نتیجه نگاه مثبت، خدمت به مردم و خریدن آخرت است و نتیجه نگاه منفی جمع آوری مال دنیا و در نهایت خسران و نابودی.

,

حجت الاسلام ایروانی وحدت و همدلی بین مسئولین درگز را بی نظیر خواند و تاکید کرد: به برکت همین همدلی، فقط در ماه اخیر دو مرتبه استاندار محترم خراسان رضوی از درگز تقدیر کرده و علت این موفقیت را در تلاش همه مسئولین برای حل مشکلات مردم دانسته اند.

,

وی با مطرح کردن مجدد موضوع تونل الله اکبر گفت: تاکنون 11 شرکت در شهرستان تاسیس شده که به دلیل عدم صرفه اقتصادی در خرید و حمل و نقل مواد اولیه و قیمت تمام شده محصولات با تعطیلی مواجه شده اند، اگر تونل و جاده الله اکبر افتتاح شده و دسترسی ها آسان شود هم شغل به خودی خود ایجاد می شود و هم سرمایه گذار رغبت حضور در شهرستان را پیدا می کند.

,

امام جمعه درگز در پایان برپا داشتن فریضه امر و به معروف و نهی از منکر را از واجبات الهی دانست که البته ماده قانونی هم برای آن وجود دارد و خاطرنشان کرد: طبق قانون، ادارات شهرستان موظفند بخشی از اعتبار سرفصل های فرهنگی خود را اختصاص به موضوع امر به معروف دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه