اخبار داغ

رئیس پلیس فتای استان البرز مطرح کرد؛

کلاهبرداران حتی برای فطریه مردم البرز هم دام پهن کرده اند

کلاهبرداران حتی برای فطریه مردم البرز هم دام پهن کرده اند
سرهنگ محمد اقبالی گفت: مراکز دریافت کفاره و فطریه توسط خبرگزاری های رسمی اعلام شده و مردم تا حد امکان از پرداخت های اینترنتی خودداری کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  تیتریک، رئیس پلیس فتای استان البرز پیش از ظهر امروز پنج شنبه در جمع خبرنگاران به لزوم دقت کاربران شبکه های اجتماعی درباره اخبار و لینک های جعلی و پیامک های مشکوک اشاره کرد و گفت: شهروندان می توانند تخلفات این چنینی را با پلیس فتا یا شماره تماس ۰۲۶۲۱۸۲۷۱۲۵ در میان بگذارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , , تیتریک, تیتریک,
سرهنگ محمد اقبالی با اشاره به راه اندازی درگاه های جعلی فیشینگ، سوء استفاده کلاهبرداران از عناوین مورد اعتماد و ارائه شماره حساب جعلی برای برداشت غیر مجاز، افزود: کاربران هنگام وارد کردن اطلاعات بانکی خود، به آدرس سایت و درگاه بانک مورد نظر دقت و توجه داشته باشند  زیرا آدرس صحیح باhttps آغاز می شود.
,
 
,
وی به کلاهبرداری عده ای در قالب جمع آوری کمک های خیرخواهانه همزمان با عید فطر اشاره کرد و اظهار داشت: کاربران فضای مجازی نباید فریب این عناوین، درگاه ها و شبکه های جعلی را بخورند زیرا سوءاستفاده کنندگان با تبلیغات کاذب به دنبال برداشت های غیر مجاز از حساب آنها خواهند بود.
,
 
,
رئیس پلیس فتای استان البرز با اشاره به اینکه مراکز دریافت کفاره و فطریه توسط خبرگزاری های رسمی اعلام شده و مردم تا حد امکان از پرداخت های اینترنتی خودداری کنند، تصریح کرد: پرداخت فطریه در فضای مجازی یا از طریق موسسه های خیریه در گرو شناخت و اطمینان از اصالت فعالیت آنها است.
 
,
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه