اخبار داغ

در جلسه ستاد نماز جمعه سرخس تأکید شد؛

برگزار ی نماز جمعه سرخس با رعایت نکات بهداشتی/ هیچ تعهدی برای ماندن سرخس در وضعیت سفید نیست

برگزار ی نماز جمعه سرخس با رعایت نکات بهداشتی/ هیچ تعهدی برای ماندن سرخس در وضعیت سفید نیست
در جلسه هماهنگی ستاد نماز جمعه سرخس که به‌منظور برگزاری نماز جمعه فردا 2 خرداد در این شهرستان تشکیل شد، بر رعایت تمامی نکات بهداشتی در نماز جمعه تأکید و اعلام شد که وضعیت سفید در سرخس نسبی است و با عدم رعایت نکات بهداشتی دوباره امکان برگشت به وضعیت سابق وجود دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، حجت‌الاسلام محمد بختیاری عصر امروز در جلسه هماهنگی ستاد نماز جمعه شهرستان سرخس برای برگزاری نماز جمعه فردا ۲ خرداد با رعایت تمامی نکات بهداشتی اظهار کرد: در بین پایگاه‌های نماز جمعه کل کشور برای فردا ۱۳ پایگاه در خراسان رضوی وضعیتشان سفید اعلام شده و می‌توانند نماز جمعه برگزار کنند که یکی از این پایگاه‌ها سرخس است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

امام‌جمعه سرخس بیان کرد: معلوم نیست وضعیت سفید در شهرستان سرخس تا کی ادامه داشته باشد و با عدم رعایت نکات بهداشتی هرلحظه امکان دارد، وضعیت شهرستان دوباره زرد و یا قرمز شود.

,

وضعیت سفید در سرخس نسبی است

, وضعیت سفید در سرخس نسبی است, وضعیت سفید در سرخس نسبی است,

وی با تقدیر از ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس شهرستان و گروه‌های پزشکی و بهداشتی که باوجود کمبود امکانات ویروس کرونا را در شهرستان کنترل کردند، افزود: اکنون وضعیت شهرستان ما سفید است اما به این معنی نیست که نکات بهداشتی را کنار بگذاریم و فعالیت‌ها بدون رعایت نکات بهداشتی انجام شود.

,

حجت‌الاسلام بختیاری با اشاره به اینکه اعلام نتیجه قطعی وضعیت سفید شهرستان را شب گذشته از دانشگاه علوم پزشکی مشهد و شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان گرفتیم، گفت: خطبه‌ها در نماز جمعه فردا کوتاه است و حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی الزامی خواهد بود.

,

امام‌جمعه سرخس با تأکید بر عدم شرکت بیماران و به‌ویژه بیماران  بدحال در نماز جمعه فردای سرخس تأکید کرد و افزود: برای نماز جمعه برادران اهل سنت نیز اطلاع‌رسانی‌ها لازم انجام شده که با رعایت نکات بهداشتی برگزار شود.

,

وی عنوان کرد: مردم شریف شهرستان سرخس باید بدانند که وضعیت سفید شهرستان سرخس در بیماری کرونا نسبی است و با عدم رعایت نکات بهداشتی دوباره امکان برگشت به وضعیت سابق وجود دارد.

,

حجت‌الاسلام بختیاری با اشاره به روز جهانی قدس تأکید کرد: فردا در هنگامه نماز جمعه نمازگزاران شهرستان سرخس با شعارهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا انزجار خودشان را از رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی اعلام می‌کنند.

,

هیچ تعهدی برای ماندن سرخس در وضعیت سفید نیست

, هیچ تعهدی برای ماندن سرخس در وضعیت سفید نیست, هیچ تعهدی برای ماندن سرخس در وضعیت سفید نیست,

محمدرضا رجبی مقدم فرماندار سرخس نیز در این جلسه اظهار کرد: خدا را شاکریم که باهمت کمیته‌های هشت‌گانه ستاد ویژه پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس شهرستان سرخس و تلاش شبانه‌روزی مدافعان سلامت امروز شهرستان سرخس به وضعیت سفید رسیده است.

,

وی با بیان اینکه نقش فرهنگ‌سازی و دعای مؤمنان قطعاً برای رسیدن به این وضعیت مؤثر بوده است، افزود: فعلاً فعالیت‌ها در شهرستان سرخس با رعایت نکات بهداشتی به‌مانند سابق برمی‌گردد، اما هیچ تعهدی برای ماندن در وضعیت سفید نیست و ممکن است با عدم رعایت نکات بهداشتی شهرستان دوباره به وضعیت‌های زرد و قرمز برگردد.

,

مردم با اعلام وضعیت سفید دستورالعمل‌های بهداشتی را کنار نگذارند

, مردم با اعلام وضعیت سفید دستورالعمل‌های بهداشتی را کنار نگذارند, مردم با اعلام وضعیت سفید دستورالعمل‌های بهداشتی را کنار نگذارند,

حیدر جهانی دادستان عمومی و انقلاب سرخس در این جلسه با اشاره به اینکه تهدید علیه بهداشت در هر زمینه‌ای ممکن است اتفاق بیفتد، اظهار کرد: اعلام وضعیت سفید در شهرستان سرخس وضعیت به این معنی نیست که تعهدات قانونی و دستورالعمل‌های بهداشتی زیر پا گذاشته شود.

,

وی تصریح کرد: وضعیت سفید به این معنی است که فعالیت‌ها همچون گذشته و البته با رعایت تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی در ایام کرونایی انجام شود.

,

دادستان عمومی و انقلاب سرخس تأکید کرد: از مردم شریف شهرستان انتظار داریم با عمل به توصیه‌ها و فرمایشات مقام معظم رهبری و رعایت تمامی نکات بهداشتی اجازه موج‌سواری به ضدانقلاب و رسانه‌های معاند را ندهند.

,

موفقیت سرخس در رسیدن به وضعیت سفید نتیجه یک کار گروهی بود

, موفقیت سرخس در رسیدن به وضعیت سفید نتیجه یک کار گروهی بود, موفقیت سرخس در رسیدن به وضعیت سفید نتیجه یک کار گروهی بود,

دکتر حمیدرضا سالاری سرپرست شبکه بهداشت و درمان سرخس نیز در این جلسه با تأکید بر اینکه موفقیت شهرستان سرخس در رسیدن به وضعیت سفید نتیجه یک کار گروهی بود، اظهار کرد: این موفقیت قطعاً یک حالت شکنندگی دارد و با یک غفلت ممکن است به یک هفته قبل برگردیم و وضعیت شهرستان دوباره زرد و یا قرمز شود.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه