اخبار داغ

استاندار البرز مطرح کرد

سند ارتقا وضعیت خانواده، راه نجات البرز از آسیب های اجتماعی

سند ارتقا وضعیت خانواده، راه نجات البرز از آسیب های اجتماعی
عزیزالله شهبازی گفت: رونمایی از سند ارتقا وضعیت زنان و خانواده می تواند البرز را از آسیب های اجتماعی که نوعی تهدید است ایمن کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، استاندار البرز ظهر امروز پنج شنبه در اولین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان در سال 99، به لزوم اتمام پروژه های قابل بهره برداری تا پایان سال جاری اشاره کرد و گفت: به واسطه محدودیت های اعتباری موجود، از وزرا درخواست می کنیم دستگاه های تابعه خود در استان ها را برای افتتاح طرح های مد نظر کمک کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
عزیزالله شهبازی با اشاره به اینکه احصا پروژه های استان البرز و دریافت بودجه های ملی برای اتمام آنها باید با جدیت دنبال شود، افزود: با توجه به اینکه مطالبه اصلی مردم اتمام پروژه ها تا پایان دولت کنونی است لذا باید برای به ثمر رسیدن طرح ها، اقدام به گره گشایی کرد.
,
 
,
وی به محدویت در بودجه ها و اعتبارات استانی اشاره کرد و اظهار داشت: تامین نیاز دستگاه ها از طریق فروش اموال منقول و غیر منقول انجام می شود و صرفه جویی در اجرای دقیق بودجه 99 باید در اولویت امور قرار گیرد، همچنین رونمایی از سند ارتقا وضعیت زنان و خانواده می تواند البرز را از آسیب های اجتماعی که نوعی تهدید است ایمن کند.
,
 
,
استاندار البرز شناسایی بافت های ناگارآمد البرز را امری ضروری و موثر در جهت چابکی و شادابی خانواده ها دانست و تصریح کرد:  با توجه به اینکه در زمان شیوع ویروس کرونا هیچکدام از برنامه ها و پروژه های البرز معطل نماند، دستگاه های اجرایی باید طرح های نیمه کاره عمرانی خود را تا پایان سال 99 تکمیل کنند.
,
 
,
در پایان جلسه سند ارتقا وضعیت زنان و خانواده توسط استاندار البرز رونمایی شد.
,
 
,
 
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه