اخبار داغ

وزیر سابق اطلاعات:

روز قدس امسال در فضای مجازی «ویژه و متفاوت» خواهد بود

روز قدس امسال در فضای مجازی «ویژه و متفاوت» خواهد بود
وزیر سابق اطلاعات گفت: فردا در روز قدس به شکل ویژه و متفاوت انزجار خود را از رژیم غاصب صهیونیستی اعلام خواهیم کرد و در فضای مجازی حرکتی شکل خواهد گرفت که رژیم صهیونیستی علی رغم توطئه هایش پشیمان خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حیدر مصلحی وزیر سابق اطلاعات در مراسم گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر که پیش از ظهر امروز در حسینیه فاطمه زهرا(س) سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران برگزار شد، اظهار کرد: فتح خرمشهر که یک افتخار بزرگ برای ملت ایران خلق کرد، منشا تحول در دوران دفاع مقدس و عملیات بزرگی بود که توطئه استکبار را نقش برآب کرد.

وی با بیان اینکه دشمن برای رسیدن به اهداف خود که مهمترین آن نابودی نظام جمهوری اسلامی است هزینه‌های سنگینی می‌پردازد، گفت: شکل گیری داعش که در پی آن بسیاری از مسلمانان و مدافعان حرم به شهادت رسیدند در همین راستا بود اما با مقاومت بین الملل و فرماندهی حاج قاسم سلیمانی که توطئه دشمن را نقش بر آب کرد، دشمن نتوانست به اهداف خود برسد.

وزیر سابق اطلاعات خاطرنشان کرد: فردا در روز قدس به شکل ویژه و متفاوت انزجار خود را از رژیم غاصب صهیونیستی اعلام خواهیم کرد و در فضای مجازی حرکتی شکل خواهد گرفت که اسراییل علی رغم توطئه هایش پشیمان خواهد شد.

مصلحی با بیان اینکه استکبار در حال فروپاشی است، اذعان کرد: کلمه «آمریکای در حال فروپاشی» را در اینترنت جستجو کنید بیش ۱۴ میلیون مقاله در این رابطه مشاهده خواهید کرد که همه آنها توسط هیئت علمی های دانشگاه های آمریکا نوشته شده است.

وی با بیان اینکه این مقالات در ابعاد اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی بررسی شده اند، افزود: در ۷۰ درصد مقالات عامل اصلی وفول آمریکا؛ «انقلاب اسلامی ایران» عنوان شده است و اندیشمندان دنیای استکبار به این نتیجه رسیده اند که تنها راه نجاتشان اسلام است.

وزیر سابق اطلاعات در ادامه گفت: حضرت امام(ره) ماموریت اول خود را ایجاد حکومت اسلامی در ایران، ماموریت دومشان را بیداری دنیای اسلام و ماموریت سوم را زمینه سازی برای ظهور منجی بشریت حضرت حجت(عج) عنوان فرموده اند که ماموریت اول و دوم محقق شده و به زودی با نابودی رژیم غاصب صهیونیستی ماموریت سوم نیز محقق خواهد شد.

مصلحی با اشاره به بیداری اسلامی در منطقه بیان کرد: طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب، طی چند سال آینده رژیم غاصب صهیونیستی وجود نخواهد داشت که این بیانات حساب شده و با مدیریت است چنانچه اندیشمندان آمریکا و اروپا نیز اسلام را راه خروج از بن بست ها عنوان کرده اند.

وی با بیان اینکه سخنرانی رهبر معظم انقلاب فردا در مسیر نابودی اسراییل بسیار مهم است، گفت: حضرت آقا در دیدار با دانشجویان ۱۰ محور مبانی انقلاب اسلامی در مسیر بیانیه گام دوم انقلاب را بیان کردند که لازم است به طور ویژه مطالعه شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه