اخبار داغ

اقدام گزینشی استانداری خراسان جنوبی

اقدام گزینشی استانداری خراسان جنوبی
نحوه اطلاع‌رسانی نشست خبری امروز در استانداری خراسان جنوبی، شبیه به اقدامات گزینشی بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، ساعت 10:30 صبح امروز نشست خبری محمدصادق معتمدیان استاندار خراسان جنوبی برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان,
 
,
این نشست از سوی استانداری خراسان جنوبی به برخی رسانه‌ها اطلاع‌رسانی نشده بود. برخی خبرنگاران نیز پیگیر این موضوع شدند که آیا چنین نشستی قرار است برگزار شود؟
,
 
,
شنیده شده به جای اطلاع رسانی از طریق دورنگار، گروه‌های خبرنگاران در شبکه‌های اجتماعی، ارسال پیامک به مدیران رسانه‌ها یا تماس که در مراسم مختلف از یکی از این روش‌ها جهت اطلاع‌رسانی استفاده می‌شد، امروز فقط به تعدادی از رسانه‌ها پیامکی یا تلفنی اطلاع‌رسانی شده بود.
,
 
,
بعد از اطلاع از این موضوع و جهت بررسی صحت آن، طی تماسی که مدیر پایگاه خبری تحلیلی خاورستان، ساعت 10:24 یعنی 6 دقیقه قبل آغاز نشست خبری با مسئول روابط عمومی استانداری داشت، مسئول روابط عمومی استانداری برگزاری این نشست خبری را تأیید کرد و خواست تا خبرنگار خاورستان نیز در آن شرکت کند.
,
 
,
طبق بررسی خبرنگار ما، برخی رسانه‌ها نیز به این نحوه اطلاع‌رسانی اعتراض داشتند چراکه مدیر آن رسانه پیگیر صحت برگزاری این جلسه شده است درصورتی که لازم بود استانداری اطلاع‌رسانی کند.
,
 
,
برای جلسات مختلف، دستگاه مربوطه باید اطلاع‌رسانی انجام دهد اما گاهی این‌گونه موارد گزینشی و بی‌مهری به برخی رسانه‌ها، اتفاق می‌افتد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه